theparasol Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 En weet je wat nog veel triester is: Stel de rechter stelt je uiteindelijk in het gelijk. Je hebt je recht en gelijk gehaald. Maar jij moet zelf nog steeds voor zorgen dat de tegenpartij je gaat betalen, dat regelt meneer de rechter dus niet voor je. Einde liedje: je moet nog steeds achter je geld aan. Het stond hier wel als een paal boven water wie hier in zijn recht stond maar vergis je niet op rechtbanken... Het zijn draaibanken: wat recht was draaien zij soms krom
zgundro Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Ik heb ook te maken met deze mensen. Na maanden gewacht te hebben op DM 8000, deze uiteindelijk afgezegd en mijn geld terug gevraagd.Mail gekregen dat het geld binnen twee weken op mijn rekening zou staan...moi niet! Bellen kan niet meer want tel.nr.is inmiddels verwijdert, en op mail reageeren ze niet... Begin langzaam mijn geduld te verliezen....
Gerard 76 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Geplaatst: 27 mei 2009 Blijf vooral netjes en stuur een aangetekende brief naar de desbetreffende zaak/winkel toe. Leg daarin uit wat je allemaal dwars zit, en dat je een aangetekende brief stuurt vanwege het feit dat je ze niet meer bereiken kunt.
pukje Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Normaal zijn 99% van de handelaren eerlijke mensen ,maar iedereen kan een webwinkel beginnen dus ook die 1% van die onbetrouwbare handelaren. Voordat ik op internet iets koop google ik eerst naar die winkel ,als geen tot weinig klagen zijn koop ik pas iets daar. Ben ook al opgelicht maar ging om een klein bedrag. Er is /komt een situatie dat niemand niemand vertrouwd (zoals in de bank wereld) De winkel wil eerst geld zien ,de klant wil eerst betalen als de goederen goed binnen zijn. Een oplossing in die situatie weet ik ook niet.
POLAKS Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Origineel bericht van: pukje Normaal zijn 99% van de handelaren eerlijke mensen , Contradictio in terminus henk
Gast DVD Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 volgens mijn kan je altijd een incassobureau inschakelen maar je moet er wel een vinden die het wil schuld is schuld de woon even naar rechtshelp die kennen je verder helpen
pukje Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Origineel bericht van: POLAKS Origineel bericht van: pukje Normaal zijn 99% van de handelaren eerlijke mensen , Contradictio in terminus henk Ik zie geen "Contradictio in terminus" in de normale zakenwereld is het zo "een keer bezeikt nooit meer handel doen met die kerel" Dan is dat bedrijf vlug uitgepist . Inderdaad de meeste oplichters beginnen een webwinkel omdat ze dat anoniem kunnen doen. tel 06xxxxxxx e-mail oplichter@gmail.com domain free domain nep.org. contact postbus 12345 9987AA oplichtersdam Vaak is het zo duidelijk dat je bij die webwinkel moet oppassen .
Gast DVD Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 eerst even hier kijken zo weet je wie er achter zit mischien een ander nummer Whois Record Registrant: Sat4all Postbus xxxx Uden NL
pukje Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 bij nl be de eu domainen lukt dat maar bij nu org net wordt het al onzekerder
Gerard 76 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Geplaatst: 27 mei 2009 Jongens,het is volgens mij geen oplichter. De desbetreffende zaak is een gewone zaak,geen webwinkel. Zelf had ik het gevoel dat ie het terugbetalen gewoon zolang mogelijk wilde rekken. Als je heel duidelijk afspraken maakt met een winkel dat je een besteld produkt wat tijdelijk niet leverbaar is, over bvb. 14 dagen niet meer wilt kopen, en daarbij een duidelijke uiterlijke en redelijke terugbetaaldatum aangeeft,en de winkel doet dat niet, dan zit je dat natuurlijk niet lekker. Helemaal als de winkel bijna niks meer van zich laat horen. Dan ga je al gauw gekke dingen denken, want zo'n zaak kan er best rekening mee houden dat als ze niet optijd leveren kunnen, dat ze dan binnen 2 dagen het geld terugstorten. Maar dat gebeurt dus niet... Nogmaals,echt kwade opzet is het niet.
Gast DVD Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 als ik jou war zal ik gewoon even naar de rechtswinkel gaan die kennen je verder helpen
Gerard 76 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Geplaatst: 27 mei 2009 Het gaat niet om mij, als je dit hele topic leest,had je dat gezien. Mijn probleem is netjes afgehandeld.
Gast DVD Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 sorry dan heb ik iets over het hoofd gezien Gerard 76 maar nu heb jij het over een winkel maar landen kennen er ook een puinhoop van maken kijk maar!!!!! vervest de site
zgundro Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Ik denk(hoop) dat deze man geen oplichter is. Dat ik maanden had moeten wachten op DM 8000 die uiteindelijk niet kwam , laat ik voor wat het is. Waar het nu om gaat is dat ik mijn geld terug krijg...en dan wel op korte termijn want ik ben het wachten inmiddels meer dan zat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen