beukjes Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Er is OTA een nieuwe officiële firmware update voor de icord. Betreft software versie 01.00.16. Weet nog niet wat er anders is geworden, maar daar lezen we de komende dagen wel meer over. Op een duits forum hebben ze het over een verbeterd beeld van de SD kanalen. Moet dit echter zelf nog zien. Groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Gast djerry Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Ik heb zojuist de update gedraaid en zie dat een aantal zenders (Veronica, Discovery, NG) het niet meer doen (deze zender is gecodeerd of niet beschikbaar). Deze werkten gisteren met firmware 1.00.14 nog goed. Ik heb de andere zaken die geupdate zouden zijn nog niet getest...
geronnimo Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb de nieuwe firmware er op gezet, en de sd kanalen zijn beter scherper. Voor de rest werkt alles prima.
IcordHD Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Nieuwe software gedownload alles werkt naar behoren tot zover. TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
bytheway Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Er is wel een CI probleem met versie 16 denk ik: "Liebe iCordForum-Benutzer, um das CI-Schacht-Problem mit der gestern verteilten FW 1.00.16 zu beheben, haben wir für die Betroffenen einen Patch bzw. eine gepatchte Version bereitgestellt: http://www.icordforum.com/index.php?page=Thread&threadID=5108 Euer iCordForum Team" David Bytheway 2x Humax iCord Multytenne-4-twin Multytenne-3-twin Samsung LE40A686
Gast djerry Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Dit laatste is inderdaad ook mijn probleem. Met een Aston v1.05 kan ik Veronica (wel de rest van de NL zenders) en Discovery niet decoderen. Ik heb een nu een X-Cam CI er in zitten (van mn schoonvader) en die doet het met alle zenders. Ik vrees dus dat Aston 1.05 te oud aan het worden is. Ik zal de update eens installeren en kom straks even terug of dit de oplossing is voor mijn issue
Gast djerry Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb de update geinstalleerd en helaas lost dit niet mijn probleem op. X-Cam blijft het wel doen, dus denk dat ik mijn schoonvader eens vraag hoe hard hij die CI nog nodig heeft
Gast draaitol Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 ik heb de update geinstaleerd en alles werkt goed met de powercam pro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen