Duikertje Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Hoi Alle, Heb hier thuis internet bellen van XS4all. Heb een gsm met wifi (nokia 5800), kan ik dan als ik b.v. in het buitenland ben bellen met m'n gsm via xs4all. Alvast bedankt
WPW Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Ja kan allemaal, net zoals dat politieke gel*l dat voip belle mot kunne.... alleen zijn ze allemaal wel errug makkelijk in het vergete dat je voipt over een internet verbinding die je betaald per KILOBYTE, dus als je een internet verbruiks rekening agteraf krijgt mot je niet zeure. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ron Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Zucht.... lezen is moeilijk he? Citaat: Heb een gsm met wifi (nokia 5800), Een nokia 5800 heeft echter volgens mij geen sip client. Met een Nokia N82, N85 of N95, E61, E71 etc. gaat dat weer wel prima. Ron
WPW Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ja leze is moeilijk maar dan nog geld de waarschuwing aangezien veel nokia's automatisch trug valle naar gprs/3g als wifi eruit valt, tenzij dit anders word ingesteld. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
pukje Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: WPW maar dan nog geld de waarschuwing aangezien veel nokia's automatisch trug valle naar gprs/3g als wifi eruit valt, tenzij dit anders word ingesteld. Dit kan ik bevestigen met mijn N95. Toen ie nog t-mobile software had ging die ondanks dat ik het uitgeschakeld had naar gprs/umts en nog erger automatisch netwerk select stond op UIT en toch gaf hij in het grensgebied voorkeur aan buitenlandse providers. Nu met de orginele nokia software werken de ingestelde instellingen wel goed
sevensheaven Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 ik heb hier kpn met met internet ev voipbuster,een java aplicatie,en dit werkt goed met umts.internet is onbeperkt¨ in het buitenland,zal je per kb of mb betalen. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen