Poetsdoekje Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Origineel bericht van: hummiesat Hans Anders? Het gaat er volgens mij om dat Con zich stoort aan het feit dat er mensen zijn die iets vragen op een forum, vervolgens door behulpzame medeforummers antwoord krijgen, maar daarna niet laten weten of het gegeven antwoord de oplossing is (en anderen er ook wat aan kunnen hebben). Laat staan dat er een bedankje vanaf kan. Maw daar krijgt Con de spatter-dung van. Ja, dat had ik ook wel gelezen, zo dom ben ik ook niet , maar een voorbeeldje was wel zo spannend geweest. wat Hans anders betreft, ik wil geen reclame maken, maar ik ken een betere......... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
theparasol Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Ik ga er altijd vanuit: Geen bericht = goed bericht! Houdt de sat4all server snel en de database klein. Kunnen we weer wat meer in offtopic prakken
Con Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Geplaatst: 20 april 2009 Origineel bericht van: zuurtje Nog een klein foutje ontdekt het is feacaliën hihi achja een letter en een trema het was bijna goed Shit. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Geplaatst: 20 april 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje . . . maar een voorbeeldje was wel zo spannend geweest. . . . Ik zal geen voorbeelden noemen, helaas, want ik wil niemand op de tenen trappen. Maar ik lees hier veel, o.a. met name in Windows, Breedband en GSM. Daar zie ik regelmatig antwoorden waarop dan geen reactie meer komt. Oplossingen die helpen kunnen voor iedereen ondersteunend werken, toch? En een bedankje, ach, mijn zolder ligt er vol van, nee het gaat mij primair over de behaalde resultaten. Heb ik nu wél vautlooz geschreven? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Kowalski Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Het valt mij ook regelmatig op dat de vragensteller soms nooit meer iets laat horen. Ik heb zelf het vermoeden dat een van de oorzaken hiervan kan zijn dat er geen e-mailnotificatie komt als er een antwoord komt in een topic waar je actief in bent. Je moet dus zelf steeds actief de topics uitpluizen of er iemand geantwoord heeft. Ik wil er dan graag voor pleiten dat er een mogelijkheid komt dat je een e-mailbericht krijgt bij een antwoord. Of ben ik de enige die dit als een probleem ervaart? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast hummiesat Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ik vraag me af wat dat bijdraagt aan een oplossing voor Cons "probleem". Je opent zelf een topic als je iets te vragen hebt. Je weet dus ook hoe dat topic heet. En aangezien hier de topics niet bij bosjes worden geopend (lees ze belanden niet in 1 dag pagina's verderop) kan de TS goed zelf even op het gemaakte topic klikken om te kijken of er een reactie is. Zo'n email draagt alleen maar bij aan meer passiviteit en gemakzucht. Passiviteit, en ook gemakzucht, is in deze kwestie nou net het probleem. Het is vaak al een wonder als de zoekfunctie wordt gebruikt in plaats van direct begint te vragen. Laat men maar eens wat actiever worden, dan worden we misschien ook weer wat socialer met zijn allen.
Neptunus Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb er niet zo'n probleem mee, ik ga ervan uit dat als je een oplossing hebt geboden en er komt geen reactie, dat dan de oplossing juist is en daarmee is de zaak afgedaan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
JosFop4Sat Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Dus toch een kwestie van opvoeding? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Ron Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Con, is het echt nodig jouw frustraties steeds op het board te gooien? Als alle leden dat hier zouden doen, hoe zou dit board er dan nu uitzien? Ik begrijp je wel, ben het zelfs met je eens, maar het is niet nodig steeds je frustraties op het board te gooien. Als je het echt aan wilt pakken, moet je moderaror worden. Dan mag je alle leden op hun "morele verplichtingen" en het naleven van de huisregels wijzen. Ron
Aanbevolen berichten