Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu Telfort zo langzamerhand aardig in de hoek wordt gezet, kijk naar de voorbeelden bij Radar, hebben ze bij zichzelf gedacht, we doen iets leuks voor onze klanten.

We maken een speciale nieuwsbrief met daaraan gekoppeld een PC veiligheidscheck, een waarschuwing over onbeveiligde draadloze verbindingen en een waarschuwing over het Conficker virus.

Op zich best goede bedoelingen, maar dan stuit je direct op een ernstige tekortkomening als je een test wilt plegen over de veiligheid van je PC.

Er komt direct een waarschuwing als je de test doet, Als je Firefox gebruikt dan krijg je de melding " Uw webbrowser wordt niet ondersteund "

En als ik via Telfort mijn PC wil testen of ik het Conficker virus wil testen, dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Dat is dus een flinke tegenvaller, ik zou wel eens willen weten hoeveel gebruikers van Telfort, Mozilla als webbrowser gebruiken, dat zullen er ongetwijfeld vele zijn denk ik.

Deze worden dus met mij benadeeld door Telfort

Zo, dat moest ik even kwijt.... madcrazy En het duurt nog een jaar voordat we glasvezel krijgen, dan heb ik inmiddels AOW........ blush

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
en wat zei Telfort toen je ze hiermee confronteerde ? smile

merDe

Ik heb gisteren gebeld, hier volgt mijn relaas..... zucht cry

Oh, dat weet ik niet. ik zal even vragen..... tuut, tuut, tuut, verbinding verbroken.

nog een keer bellen, Oh ik zal het even navragen, want dat weet ik niet........

Na vijf minuten in de wacht te hebben gezeten, hallo bent U er nog?,.. jazeker, ik ben er nog.

U kunt het beste naar de site van Microsoft gaan en daar Internet Explorer downloaden, mijn oortjes werden rood...

Zoals ik U zei, daar gaat het niet om, ik heb Mozilla Firefox en dat is net zoals Internet Explorer een Internet Browser, dus nog een keer mijn vraag, Waarom enz. enz.enz....

Ja, dat weet ik niet, ik zal het even navragen.............

Ik heb de haak er maar op gegooid, een half uur bellen en nog geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag, helpdesk medewerkers die nergens verstand van hebben, dat gaat mij te ver madsleep

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

hehehe, leuk he ?

met dat soort idioten word ik dagelijks geconfronteerd. mijn bloeddruk is soms hoger als die van een ringleiding smile

Het Net, die gasten kunnen er ook wat van ... niet te g'leuven soms.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen