Ga naar inhoud


FUN voor X-Sat410


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een hele partij Funcards met 256Kb chip erop maar heb nog geen files kunnen vinden die ik er met de Mastera III werkende op kan krijgen. Wie kan mij vertellen welke files er nodig zijn en waar ik die kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog niet geprobeerd met een funkaart in een xsat 410.

Ik zet mijn seca en viacess files op twee verschillende goldcards.(Moet je wel een 410 M/V voor hebben) Werkt perfect.

Seca en viacess files voor de xsat zijn te vinden op duck.

 

Greetz, Puch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt erg goed. Ik ben een absolute beginner in deze hobby en heb geen idee wat een DUCK is, of is het toch een EEND (denk het eigenlijk niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de links pagina van sat4all staat een link naar duckfiles. Daar kan je de files die je nodig hebt downloaden. Zoek naar files voor xsat in het upload/download board van duck.

Wie zoekt die vind

 

Greetz, Puch

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk een bij de links naar huttzefruts en zoek dan naar de 5in1 files van sunfun werkt perfect bij mijn pa.

geen geklooi meer met twee coldcards.

 

klopt en u zal open gedaan worden.

 

groetjes marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ alainbr

ik zou het niet weten.werk zelf met hyundai tuner en ander software.maar als je hem download en op je kaart zet dan kun je dat toch zien?

succes

 

groetjes marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ MHOLMAN

 

Ja dat zou een oplossing zijn maar ik heb geen Fun kaart en vraag dat om te weten of het de moeite waard is.

Ik heb op dit moment de verschillende ....+ en ABSat en TPS plus nog wat anders.

Ik ben eigenlijk alleen in C+ NL en FR en ABSat et TPS geinteresseerd en dat heb ik reeds dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...