Gast eepj Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 beste forum,ik ben sinds kort lid van deze website,dus ene beginner, en wilde graag een aantal vragen stellen,hopelijk kan ik van jullie hulp krijgen, ik heb op het moment kabel van upc,ik zou graag over willen stappen naar een schotel systeem,mijn vraag is wat is volgens jullie een goed merk en model,mag wat kosten,ik wil een goed iets hebben waar ik veel mee kan,ik ben op zoek naar een makkelijke en niet al te ingewikkeld systeem gezien ik niet zo technisch ben,hoe zit het verder met abbonnementen,ik heb ook gehoord dat internet ook mogelijk is via de schotel,hoe gaat dat in zijn werk en hoe goed is de verbinding,verder zou ik zoveel mogelijk info en tips willen ontvangen. ik wil een ieder alvast bedanken
rommelaar Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Welkom op het board eepj.Je vragen zijn niet zo maar te beantwoorden.Ik zou je willen adviseren eerst heel veel over de satelliet ontvangst te gaan lezen.Er zijn al heel veel artikelen over geschreven.Dan weet je ook een beetje waar over gesproken wordt en waar je voorkeuren liggen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
pros Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Inderdaad éérst de tip van wanderer lezen en beslissen welk type TV kijker jij wil zijn. Hoeveel TV's van signaal voorzien? Kijken en opnemen van een TV programma? Heb je vrij zicht naar het zuiden? Ik meen dat er abonnementen bestaan voor internet via satelliet. Meestal doe je versturen van data via telefoonlijn en ontvangen via een schotel. Daarvoor heb je een kaart nodig voor in de computer, dus niet via een gewone satellietontvanger. Dreambox 7025+ is VU+DUO geworden, Wave Frontier T90, Best 10X1 switch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen