cellie Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 In Brazilie word al geruime tijd gebruik gemaakt van militaire satellieten die als (relay) CB radio worden gebruikt. http://www.wired.com/politics/security/news/2009/04/fleetcom Afgelopen maart is er door de overheid stevig opgetreden, waarna het even stil werd in de ether. Maar op het moment word er al weer druk gecommuniceerd op deze illegale wijze. Assumption is the mother of all fuckups
mereltje Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Noem die gasten maar eens dom kan dat hier ook? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
pukje Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: mereltje Noem die gasten maar eens dom kan dat hier ook? Denk ik wel zullen wel scpc kanelen zijn. Vermeubel eerst maar je clystron van je magnitron voor de uplink. Ze hebben nu ook betaalbare uplink zendertjes voor internet via sat ,daar zou je ook iets mee kennen doen
Kowalski Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Geweldig, zelfs PDF met uitleg staat erbij Alleen zorgen dat ze je niet pakken, want $20.000 boete is niet mals. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
theparasol Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Nu maar hopen dat de amerikanen geen radioguided laser canon gaan monteren
Murdock Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Volgens mij werd er ook altijd flink gepiraat in Europa op Telstar 15 west. Was volgens mij rond de 250MHz. Ik weet niet of dit nog gebeurt trouwens... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Kowalski Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Op Dr.Dish was er ook een vrij uitgebreid bericht over de satellietpiraterij in Brazilië in "RESET - Das Technik-Magazin". Hier kun je de uitzending bekijken: http://www.drdish.dweb.de/?p=151&l=de&s= (positie vanaf 5:25 min.) Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
bash! Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Er wordt zooooo veel gepiraat op de satellieten.... het stelt ook niet veel voor op zich. Ik heb zelf regelmatig een kore testcarrier in de guard ban van een transponder staan al ik up/downlink wil testen. Niemand die je daar zo even vind.. maar vooral niemand die je lastig valt. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen