WiKa Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Hoi. Ik merk opeens dat mijn DM500 met het nieuwe Canal+ kaartje niet meer werkt? heeft het een hele tijd WEL gedaan, maar is er nu mee opgehouden. Staan 2 providers in, net als al meer gelezen hier op het forum, met een datum in de toekomst. Dus CCcam leest het kaartje wel. Update bij Canal+ zegt dat het niet nodig is opnieuw te registreren. Iemand enig idee? CCcam is 2.10 laatste PLI aan boord. Heeft dus al een tijd WEL goed gewerkt met dit nieuwe kaartje. Dank. Wik
Cobus R Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Met een Dm 500 © ? Bel ze maar gewoon en zeg dat je geen beeld heb dan zetten ze hem op je naam en je hebt weer beeld. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
MR_B Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Je kunt via de site van CD heractiveren. Met de nieuwe kaart, dan moet je meestal gaan bellen met ze. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
WiKa Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Geplaatst: 22 april 2009 Activeren heb ik al gedaan. Heeft niet geholpen. Ben alleen bang dat ze roepen dat de Dreambox niet ondersteund wordt... blijft raar, omdat hij het wel een tijdje gedaan heeft. Wik
Cobus R Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Nogmaals gewoon bellen en zeggen dat hij het niet meer doet niet meer en niet minder dan zetten ze hem op je naam en werkt weer. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
concordia Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Dreambox 500C, tuner is voor de cabel tv en als ik het goed lees, zit jij met een nieuwe kaart voor Canal+ sateliet. dus zal het op C tuner nooit werken
mobieltje Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: concordia Dreambox 500C, tuner is voor de cabel tv en als ik het goed lees, zit jij met een nieuwe kaart voor Canal+ sateliet. dus zal het op C tuner nooit werken De topic starter heeft het niet over een DM500C (dat was een vraag van "ome to") De vraag van de topic starter gaat over een DM500S Grts.
dagg Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 verkeerde tag dan?... [DM500C] Nieuwe canal+ kaartje is er mee gestopt..? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Ome Merde Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 aangepast .. merDe deze ruimte is te huur
marcel9 Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Ik heb al twee keer meegemaakt dat een nieuw kaartje er de brui aan gaf in de dreambox. Een half uurtje in een Philips steken deed dan wonderen... Ik vermoed dat er een EMM update niet goed is gegaan in een dergelijk geval...
B17 Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Die van mij is er ook mee genokt na ongeveer 3 weken gedraaid te hebben. Update online werkte niet, dus maar even gebeld. Ben benieuwd als ik straks thuis kom dat er weer beeld is.... B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 dan had het aanpassen / corrigeren toch ook wel wat nauwgezetter kunnen zijn Nieuw CanalDIGITAAL kaartje krijgt geen update meer? "canal+ " kennen wij enkel van buitenlandse providers is er mee gestopt, zal wel anders bedoeld zijn (geen activering per ecm) ik heb er geen mooite mee, maar massa's nieuwe lezers willen wel een beetje duidelijkheid en eenduidigheid waarom een CanalDIGITAAL s3 kaart geen juiste "nieuwe" activering krijgt is toch in ellenlange berichten besproken en "opgelost" chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
WiKa Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Geplaatst: 27 april 2009 Sorry voor de wat foute vertalingen. Canal+ is natuurlijk canal digitaal. Ik hou het ook allemaal niet zo bij die veranderingen.. :-) Ik heb het gemeld aan canal DIGITAAL, en kreeg mailtje terug dat wegens drukte het antwoord 15 dagen kan duren...... Ondertussen....., is het wel weer gaan werken, met andere datums, als ik info van het kaartje opvraag. Dus er is wel iets gebeurt, en ik kan weer kijken. Oorzaak vooralsnog onbekend.... Wik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen