Ga naar inhoud

viacess redcam blijft innitieren

Aanbevolen berichten

Gast thehighlands
Geplaatst:

mijnviaccess redcam blijft innitieren, alsof ie "iets mist.... Firmware? Mijnvraag nu: is dit via een sateliet kanaal on-air op te lossen? of is ie gewoon stuk?

Alvast dank voor het meedenken,, ik mis namelijk nu SRG met mijn orginele kaart, en die doet het in de trex niet meer

Geplaatst:
Origineel bericht van: thehighlands
mijnviaccess redcam blijft innitieren, alsof ie "iets mist.... Firmware? Mijnvraag nu: is dit via een sateliet kanaal on-air op te lossen? of is ie gewoon stuk?

Schijnt heel af en toe te gebeuren als hij te warm word dat hij zijn firmware er uit gooit.
Helaas zit op de satelliet niets meer van SCM, maar met een iets oudere laptop met een PCMCIA slot zou het opgelost kunnen worden door de soft er opnieuw in te zetten.

Als de laptop de SCM module herkent is het een fluitje van een cent helaas veel laptopts herkennen een ci module als MTD 002 of zoiets hou dan maar op.
Maar goed het PDF goed lezen het bestand is te groot om hier op te uploaden dus haal het van Megaupload. laugh
Gast thehighlands
Geplaatst:

bedANKT dan ga ik maar eens op zoek naar een wat oudere laptop.... heb via een oude echostar de boel in elk geval weer lopend voor een maand denk ik, en de kaart draait nu ook weer goed in de trex gek genoeg... maar redcam is toch stabieleer, denk ik

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen