Ga naar inhoud


Waar kan ik overnachten ? op doortocht


tycaja

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik vetrek in juli voor een 14 tal dagen op reis naar benidorm met de wagen. In vertrek uit brugge (belgie) en zou graag na een 1000 a 1200 km overnachten in een goedkoop en net hotelletje.

Ik heb drie kinderen( 2x17 en 1x 15) mee dus zal dat wel nodig zijn denk ik.

 

Kan iemand mij een adres geven waar ik net over de spaanse grens kan overnachten .of als iemand ervaringen heeft daarmee

 

mvg,

jan.

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan in frankrijk en spanje goedkoop overnachten in formule1 hotels.

Even GOOGLEN en je hebt de adressen.

Van deze hotelformule zijn ook in spanje enkele hotels waaronder vlak bij San Sebastian

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het Zuiden van Frankrijk heb je talrijke overnachtings mogelijkheden. Goedkoop zijn de B&B hotels of de F1 hotels +- 35 a 40€ per nacht per kamer. Verwacht echter geen luxe, wel net en goedkoop. Ik heb al meerdere malen met volle tevredenheid gebruik gemaakt van deze hoteletjes. De lokatie's van de hoteletje's vindt je op het net of anders als je een goede gps hebt kijk eens bij de POI's.

 

Succes,

Mvg. BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

reis je op een drukke dag (feestdag, weekend oid) dan is via internet reserveren vaak noodzakelijk, zeker de formule1 etc slaapplaatsen zitten laat in de middag dan al vol, verlaat je de snelweg en ga je 10/15 km de binnenlanden in dan kun je vaak nog wel terecht, visa-card is een must...

we reizen nog weleens naar Portugal en hebben dan een koepeltentje en een paar slaapzakken achterin, op een camping kun je altijd terecht, of een parkeerplaats langs de peage...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel wat opletten met die F1 hotels, heb er ook al regelmatig gebruik van gemaakt, en douches & sanitair zijn dikwijls gemeenschappelijk (met chemische reiniging na elk gebruik). Maakt voor mij niet veel uit maar de vrouw en de kinders denken daar soms anders over.

het ontbijt laat soms ook de wensen over (zeker in Nederland whistle)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen,

 

Van harte bedankt, ik goole eens op F1 en op Etap maar weet nu toch welke streek ik ongeveer moet zoeken.

ik wil gerust de reis met de wagen maken (+/1800 km) maar na max 1200 km wil ik toch wat slaap smile

 

tnx

jan.

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google eens op premiére class, dat is ook een groot Frans Hotel keten. Die hebben wel douche en toilet op de kamer, max drie personen, met TV en Airco en gratis internet. Vlak naast de hotels is meestal een Campanile van dezelfde organisatie, die is veel duurder maar daar kan je voor een redelijke prijs eten. Kies voor het buffet dan kan je zovel eten als je wilt, als je iets duurder gaat kan je bij het buffet je ook nog tegoed doen aan alle deserts en Franse kazen.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij overnachten jaarlijks enkele keren in Perpignan, bij Premiere Classe, de kamers zijn (klein)met douche en toilet, er is plaats voor maximaal 3 personen, je bent dus verplicht twee kamers te boeken.

 

Begin Juli 2009 is de prijs 38.00 euro per kamer, twee kamers kost je dus 76.00 euro.

 

Ontbijt is beschikbaar, ik kan je wel aanraden nu reeds te boeken, rond die periode is alles meestal volgeboekt.

 

Reserveren via Internet is mogelijk, je betaalt cash wanneer je aankomt. je moet wel over een creditcard beschikken om te kunnen boeken, de creditcard is alleen voor het geval je niet komt opdagen..

 

Direct naast de Premiere Classe, is er ook een B&B Motel, is meestal een paar euro duurder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gamgra
ik kan je wel aanraden nu reeds te boeken, rond die periode is alles meestal volgeboekt.


Dit is de beste raad die ik tot hiertoe kon lezen en "meestal" mag je gerust weglaten! Heb je niet op voorhand geboekt maak je geen kans meer op de dag zelf.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan allen,

 

Blijkbaar is de prijs 60 euro per ancht voor de nacht van 17/07/09 dus komt dat op 120 euro voor twee kamers.

En in perpignan zou er nu al geen plaats meer zijn ? ofwel doe ik iets verkeerd .

 

mvg

jan.

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...