Ga naar inhoud


Waar kan ik overnachten ? op doortocht


tycaja

Aanbevolen berichten

Aan allen,

 

Hartelijk dank voor de informatie, ik heb ondertussen de boeking bevestigd , dus wij slapen op 17/07 a.s in perpignan.

heb er nog twee kamers gevonden in de Premiere Classe Perpignan

313 chemin du mas palegry

 

nogmaals dank,

jan.

 

 

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even nog voor de zekerheid, je schrijft dat de boeking bevestigd is, je moet dan daar zijn voor 19.00 uur anders ben je je kamers kwijt. Tenzij het een definitieve boeking is en je hebt je creditcard gegevens gegeven, dan blijft de kamer voor jouw staan. Kontroleer dat nog even.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad boeking compleet , met creditcard gegevens en al.

ik dacht hier in belgie te vertrekken de vrijdagmorgen omstreeks 06.00 uur om dan +/- 14 uur later omstreeks 20.00 uur daar aan te komen.(+/-1200 km) moet te doen zijn denk ik ?

s'anderdaags dan nog een kleine 700 km en ik kan rusten en genieten smile

 

grtz

jan.

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

vrijdag de drukste dag....ik rij meestal op zondag....geen vrachtverkeer.....en zorg zowiezo dat ik om 8 uur Parijs voorbij ben....dus ik vertrek vanuit zeeuws-vlaanderen om 4 uur 's ochtends...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het goed, als de receptie gesloten is door te late aankomst is daar ook een automaat die dan waarschijnlijk na invoering van een code of reserveringsnummer die je waarschijnlijk heb gehad, je de kaarten geeft om je kamer binnen te komen. Zelf heb ik dat nooit gedaan, dus weet eigenlijk niet hoe dat werkt. De receptie sluit dacht ik om 21.00 of 22.00 uur. Maar je zal wel Frans spreken, kan je die dag altijd onderweg nog even bellen als je laat aankomt hoe de procedure is.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij om 04:00 uur vertrekt...

dan is aan te bevelen dat je om 16:00 uur ergens stopt en niet meer verder rijdt

effe incheckuh en lekker in buurt restaurant gaan eten

slapen en 's anderendaags weer op pad.

 

doorrijden totdat je ogen dichtvallen is echt niet goed

 

chiao

Wishing On A Star

Rose Royce

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook met z'n tweeen rijden.

Wij zijn van Alkmaar naar Dour Sidi Boumoussa in Marokko gereden in 2 dagen (3500 kilometer)

Advies hadden we ingewonnen bij een paar marokanen die dit regelmatig zo doen.

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan nog leo1949,

 

als je al ingespannen 12 uur lang in een blikken doos op wielen bent moet je niet verwachten dat je meer kunt dan beroepschauffeurs .

 

tijdens vakantie periode worden meer dodelijke slachtoffers uit de auto samengeraapt dan normaal tijdens het dagelijkse beroepsverkeer / pendelverkeer

't zal je kind maar wezen.

 

chiao

 

Wishing On A Star

Rose Royce

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima het is dus gelukt, nu wel goed opletten als je daar arriveert, het Motel ligt langs de N-9 route-national richting le Boulou.

Je moet de Tolweg verlaten bij afslag 42, daarna richting Perpignan volgen, na een paar rotondes verschijnt richting Le boulou (N-9), onmiddellijk buiten Perpignan moet men heeeeel goed opletten, voordat je er erg in hebt ben je het voorbij.

Dan moet een paar kilometer verder aan de volgende rotonde terug.

 

Wij vertrekken altijd om 05:00 's morgens, zijn daar rond 20:00 ik rijd nooit harder dan 110km/hr vrouwtje rijdt ook paar uurtjes.

Wij, rijden via Parijs, Orleans, Toulouse, Perpignan. totaal vanaf hier 1177km. meestal Tolweg, N20 Vierzon, Brive is vrij.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indd, receptie is geloten om 21.00 uur. en heb code gekregen bij de bevestiging.

 

En weet je? de moment dat ik vertrek van uit brugge ben ik in verlof. En vanaf dat moment wordt ik pragmaticus ..../)

dan wil ik van geen problemen meer horen en los ik die op als ze zich stellen. Vindt het gewoon bere dat je hier echt alles kan te weten komen. zolang je je vraag juist stelt en op de juiste plaats post, kom je hier echt alles te weet . mensen bedankt nogmaals voor de hulp. en ik hoop dat ook julie een mooie vankantie tegemoet gaan.

 

groetjes,

jan.

 

PS : had de laatste postings over het hoofd gezien,daarom vlug dit/

 

Indderdaad het is niet aan te raden dat men langer dan 12 uur rijdt. Van brugge naar perpignan is het ongeveer 1100 km dus ik zal er wel wat meer dan 12 uur over doen, maar ik stop om de 300 a 400 km zeker om de benen even te strekken, de kinderen event een sanitaire stop te gunnen.

en als men daar dan toekomt en je kan een gezonde nachtrust van een uur of 8 meenemen zie ik dat wel zitten. Met twee rijden is uitteraard altijd aangenamer. Maar als aleenstaande papa met drie kinderen tss 15 en 17 jaar zal ik wel moeten zelf rijden smile anders word het pas echt gevaarlijk smile

 

Maar ik weet dat velen hier bezorgd zijn over het welzijn van hun medemens , en ik kan jullie wel vertellen dat ook ik de verantwoordelijk heel goed ken om te weten dat ik met mensenlevens in de wagen rijd. zot zijn op de baan is aan mij niet meer besteed.

 

grtz

jan.

 

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tycaja;

Even nog over het eten, er zit geen Campanile bij deze Premiére Class, maar er is er eentje vlakbij, wat ik al eerder schreef je redelijk en niet te duur kan eten. Als je bij Google maps kijkt en daar intikt Perpignan Campanile Premiére Class zie je waar ze zijn. Jouw hotel is H en Campanile is A, waarschijnlijk maar een paar minuten met de auto.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...