Neptunus Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Ik heb een DM7025 met een interne disk en een via CIFS gemounte PC, zou het mogelijk zijn om te kunnen kiezen waar opnames worden geschreven? Dus het ene programma op de interne disk en het andere programma op de PC zodat ik voor bewerking niet hoeft te FTP'en? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Ja hoor. Zet in het instellingen menu onder "diversen" de menu modus op "Expert". Dan kun je voor elke timer opname precies opgeven waar die geplaatst moet worden, is de laatste optie bij de timer. Opname locaties kiezen kan vanuit de opname lijst door nogmaals op de Video knop te drukken (en in MiLo image kun je snel wisselen met de gele knop).
Neptunus Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Ja hoor. Zet in het instellingen menu onder "diversen" de menu modus op "Expert". Dan kun je voor elke timer opname precies opgeven waar die geplaatst moet worden, is de laatste optie bij de timer. Opname locaties kiezen kan vanuit de opname lijst door nogmaals op de Video knop te drukken (en in MiLo image kun je snel wisselen met de gele knop). Die mogelijkheid had ik al maar er is geen beweging in te krijgen, ik zie de onderliggende mappen in media/hdd staan maar de "cursor" blijft op "bovenliggende map" staan. Er staat ook ergens "markeerpunt: media/hdd/movie". Hoe krijg ik nu de gemounte disk op de PC zichtbaar en selecteerbaar? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Even op de 'help' knop drukken, de bediening van het scherm is zwaar beroerd, en lijkt veel op de mediaspeler. Je moet het onderste lijstje vullen met handige lokaties is de bedoeling, en dan kun je die voor allerlei opnamedingetjes gebruiken.
Neptunus Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Even op de 'help' knop drukken, de bediening van het scherm is zwaar beroerd, en lijkt veel op de mediaspeler. Je moet het onderste lijstje vullen met handige lokaties is de bedoeling, en dan kun je die voor allerlei opnamedingetjes gebruiken. OK, het is gelukt, alleen dat twee keer op video drukken geeft bij niet het gewenste resultaat, dat komt waarschijnlijk door de Suomipoeka plugin, bij twee keer op video drukken wordt een bestand gemerkt. Of zijn er gebruikers waarbij dit wel werkt? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen