Jan Ambers Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Bij startup van PC (Win-XP prof) krijg ik van het HP programma Foto & Imaging of van HP Director de melding dat er geen antwoord komt van de scanner??? Ik zie ook geen belichtingslamp even oplichten... moet dit bij de initialisatie van dit toestel?
Jan Ambers Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Geplaatst: 23 april 2009 Programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt de scanner en krijg ik die communicatiefout niet meer... Echter programma HP Director wil niet meer opstarten??? Bij de vorige installatie werkte dit wel????
Gast Kruuk Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 welke IE heb je erop??? bij versie 7 moet je nog ff 1 pacht runnen,dat probleempje komt mij bekend voor
Jan Ambers Geplaatst: 23 april 2009 Auteur Geplaatst: 23 april 2009 IE-7 zit er sinds deze morgen op, en gisteren werkte die HP director idd juist... Welke patch is dit en waar vind ik die? Toch gek voor een prog en printer... interferentie met IE???!!!
Jan Ambers Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Geplaatst: 24 april 2009 Bedankt! Ik heb de patchfile gedownload en uitgevoerd, en nu start HP director terug op en de scanner doet het terug na de vorige herinstall... 'tIs maar da ge't weet hé of ene kent die't weet! Nogmaals bedankt want de update naar IE7 was juist binnen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen