Ga naar inhoud


[250S] is er behoefte aan de nl vertaling van de mmc-mod ?


bigm

Aanbevolen berichten

Aangezien ik ziek thuis zit met de rug, had ik weer eens tijd om een projectje op te pakken.

Dus heb ik de mmc-mod voor de relook250 in elkaar gezet.

Ik heb er een tijdje naar moeten zoeken.

Nu heb ik alle beschrijvingen in het engels liggen, maar dit is een nl-forum dus.......

Is er behoefte aan laat het weten, en ik knutsel de beschrijving in het nederlands in elkaar.

 

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: bigm
Aangezien ik ziek thuis zit met de rug, had ik weer eens tijd om een projectje op te pakken.
Dus heb ik de mmc-mod voor de relook250 in elkaar gezet.
Ik heb er een tijdje naar moeten zoeken.
Nu heb ik alle beschrijvingen in het engels liggen, maar dit is een nl-forum dus.......
Is er behoefte aan laat het weten, en ik knutsel de beschrijving in het nederlands in elkaar.

Kijk bigm helemaal geweldig dat je dit op je wil nemen!
Niet voor mij, ik heb de mod al een tijdje geleden uitgevoerd en dit door het bij elkaar zoeken van info op de Duitse en italiaanse forums.
Ik heb er veel plezier van en voor een klein prijsje heb je een multifunctionele box. :D

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier ook met een 8 giga kaartje in mijn 250.

Werkt prima.

Ook de opnames zijn van prima kwaliteit en de stilte .......

Geen hd gedraai. Echt aan te raden.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de box zo gekocht heb en dat ik dus zelf de mod niet gedaan heb.

Er is trouwens nog plaats voor een tweede kaartje.

Groetjes

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zou het wel prettig vinden.

 

Heb wat op een duits forum gevonden, maar die mod zou maar tot 1Gig ondersteunen en ook lang niet elke SD kaart ondersteunen. Daar ga ik de garantie niet voor opofferen.

Maar lees hier nu dat iemand 8Gig in de box heeft. En dat vind ik wel interessant.

 

Ik zou het zeer waarderen.

 

M.vr.gr. FoF

 

Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er redelijk ver mee, maar ben nu bezig nog wat schoonheidsfoutjes eruit aan het halen.

Tot nu toe is het geschreven voor een niveau hoger dan beginner. of moet ik dat aanpassen naar een lager niveau?

Ik hoor het graag.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigm
Tot nu toe is het geschreven voor een niveau hoger dan beginner. of moet ik dat aanpassen naar een lager niveau.


Heb wel redelijk wat techische kennis, maar electronica heb ik me nooit mee gebezigd. Denk dat het voor mij het belangrijkste is welke onderdelen ik moet bestellen (bij die duits/nederlandse online shop)

M.vr.gr. FoF

Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf heb ik alle onderdelen lokaal bij een electronica-zaak gehaald. alleen de kaartlezer heb ik uit een kapotte kaartlezer gehaald

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!!

 

Mooie uitleg!!

 

Heb je een SD slot erin geplaatst of heb je aan de SD kaart lopen solderen? smile

 

Heb je er misschien foto's van?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon een efecte multicardreader gepakt en daar de lezer van op een gaatjesprint gezet en daar ook aale onderdelen opgezet, foto's moet je even op wachten fototoestel zit ingepakt ik ben ff een lang erg lan weekend weg ben woendag weer terug dan kan ik een paar foto's maken.

Ik heb het bij mij aan de buitenkant van de onvanger gezet, makkelijk om om te wissellen mocht het nodig zijn, ik wil nog testen met verschillende sdkaartjes welke capaciteit ik kan gebruiken, ik ben er al wel achter dat de 4gb van de duitse winkel van de gebroeders A!#i niet werkt.

maar het in elkaar zetten van de print heeft ongeveer 30minuten gekost met het aansluiten in de ontvanger

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic....

mijn vorige bericht zaten wel erg veel fouten, soms is typen moeilijk

 

on topic

 

 

 

sifteam image heeft ook de drivers ed ingebouwd zitten.

ook van het powerboard (gebaseerd op merlin) werkt mmc

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...