Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn PC is vandaag overleden, in iedergeval de C-schijf, nog geprobeerd een image terug te zetten maar dat gaat ook niet, en hij ziet de hele schijf niet meer, ik voelde die al aankomen dus heb ook nu een laptop hier. Nu krijg ik vooral op deze site een popup te zien, die ik steeds moet wegklikken, wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de google advertenties. Die zijn nu blank bij mij. Ik weet dat ik bij internet opties iets moet aan of uitvinken bij de Acivex beveiliging, maar welke regel dat is weet ik niet.

Kan hier ook niets vinden met de zoek funktie. Hier een printscreen van de popup

Salu2, D.Quijote

post-8005-1318260246,0311_thumb.jpg

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

@ Pestvogel, waar ik wat moet wijzigen wist ik wel, maar welk rondje moet groen of wit zijn om niet meer die vervelende popup's te krijgen. Trouwens toen ik je een antwoord wilde geven kreeg ik wer zo'n popup

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

Als er erg veel popups komen dan de laptop controleren op virussen en spyware en/of

IE8 er op zetten die geeft het gewoon aan, daar staat popupkiller aan of uit zetten

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Ik heb nog IE6 met en die waarschuwingen van ActiveX, komen eigenlijk alleen maar voor bij sat4all. En aangezien mijn PC is overleden kan ik daar niet meer zien hoe de instellingen stonden. Wat ik bedoelde met pop-ups zijn die waarschuwingen van ActiveX

Salu2, D.Quijote

Gast wanderer
Geplaatst:

dan zet je er toch even firefox oid op?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen