Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Ik wil met de Vantage 8000C een opnamen maken van SBS 6 op Tuner 2 Terwijl ik zit te kijken naar RTL 4 op Tuner 1 Als ik de knop Timer indruk, kan ik niet vinden waar ik aangeef, dat ik Tuner 2 wil opnemen SBS 6 Heb zowel voor Tuner 1 en 2 een aparte kabel vanaf de schotel naar de ontvanger. Dus niet doorgelust Hoe doe ik dat ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Nu is het zo, als ik naar RTL4 zit te kijken, en ik ga SBS6 opnemen, springt de ontvanger van RTL4 over naar SBS6 Hoe dat goed te doen !!
Gast bergren Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Het is bij de Vantage zo dat als een geprogrammeerde opname begint de receiver automatisch op de op te nemen zender springt.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Wat heeft die TWIN tuner dan voor nut. Als dit zo is, breng ik deze meteen terug naar de dealer.
Gast bergren Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Je kunt gewoon weer terug zappen naar de andere zender terwijl de andere zender gewoon wordt opgenomen. Ja, dit is misschien wat omslachtig maar niet onoverkomelijk. En de twin tuner werkt voor de rest perfect. 2 zenders tegelijk opnemen en de 3e kijken is no problem als deze zenders maar op niet meer dan 2 verschillende transponders zitten.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Maar waar en hoe stel ik in van welke tuner op te nemen.
Gast bergren Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Dat hoef je niet in te geven. Gewoon op de REC toets drukken en hij bepaalt zelf van welke tuner er opgenomen wordt.
iMikey Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Maar waar en hoe stel ik in van welke tuner op te nemen. Zijn er dan twintuners in omloop waarbij je kan aangeven welke tuner wat moet opnemen? Ik ken alleen de tuners waarbij het apparaat zelf bepaald door welke tuner wat er wordt opgenomen. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Ja de Topfield. Maar nog een vraag: Hoe werkt het, als er weer een nieuwe firmware uitkomt om deze via de USB stick in de ontvanger te zetten Moet je de USB aan de voorkant of aan de achterkant gebruiken
raantje Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Hoi, Wat doet de vantage als je in timeshift aan het kijken bent en hij gaat een opname starten van een andere zender. Ben ik dan mijn timeshift data kwijt. Dit lijkt me erg onhandig namelijk. Groet, raantje
Gast bergren Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Op het moment dat er een geprogrammeerde opname start springt de receiver over op dat kanaal en ben je dus de opname via timeshift kwijt.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Wat is een goede setiditor voor deze ontvanger, IS er een Nederlandse handleiding
Gast Henri Aalten Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Ik heb van Wolfgang Litzinger de SetEditVantageHD" 1.03 gedowload, maar als ik via config naar algmene instellingen ga, zie ik niet het venster staan, waar ik de compoort kan instellen. Dit is wel te zien in een schreenschot op zijn site. Wie gebruikt dit nog meer, of heeft er ervaring mee ?
raantje Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Hoi Henri, Ik heb een andere vraag van je over de Nanoxx 9800HD gevolgd. Hierin wordt gesteld dat dit een exacte copie van de vantage zou zijn. Weet jij of dit waar is en waarom heb jij dan toch voor de duurdere vantage gekozen? Groet, Raantje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen