Snoopy Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Ik zit met hetzelfde probleem. Wil de ondertitels iets kleiner en wit. Iemand ??
Golfdiesel Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 I heb eens een addon gezien waarmee je dat kon doen, echter heeft dit bij mij nooit echt gewerkt. Zijn dit txt of dvb ondertitels? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
guppje29 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: Golfdiesel I heb eens een addon gezien waarmee je dat kon doen, echter heeft dit bij mij nooit echt gewerkt. Zijn dit txt of dvb ondertitels? Onder de gemini 4.1 werkt die puging perfect je kan hem via de groene knop en dan op downloaden drukken en dan bij extentions vinden. Ff de taal op nederlands zetten. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Bolliebol Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Hoi Allemaal, hebben jullie ook het probleem, dat als er bv. reclame is, het hele beeld volloopt met melding van "teletext ondertiteling via pagina 888" Ciao, Bolliebol
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen