Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds 2 dagen kan ik geen email versturen, wel ontvangen.

Ik krijg de volgende boodschap:

 

A block has been placed against your IP address because we have received complaints concerning mail coming from that IP address. If you are not an email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider for help. Email/network admins, we recommend enrolling in our Junk E-Mail Reporting Program (JMRP), a free program intended to help senders remove unwanted recipients from their e-mail list:

 

Ik begrijp uit diverse artikelen op internet dat ik moet wachten tot telfort het oplost met microsoft, maar ben ik de enige?

 

Satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus


Geplaatst:
Origineel bericht van: satje4U
Zo te zien via Tiscali??

by smtp-out0.tiscali.nl with smtp

satje4u

Ik denk dat daar het probleem zit ,normaal verstuur je
mail via de smtp server van de provider waarmee je verbonden bent,dus in jou
geval voor uitgaande mail de server van telfort ,ik
vermoed smtp.telfort.nl
Geplaatst:

Hmm

 

Waar moet ik dat wijzigen. In de eigenschappen van mijn mail, is de uitgaande server (smpt) Telfort.nl.

In de foutberichten die ik krijg staat Tiscali.nl.

Is dat ergens te wijzigen, behalve dan in de accounts eigenschappen?

 

satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Geplaatst:

Dan zit het probleem niet bij jou maar bij

telfort/tiscali.

Dan staan de ipnummers van telfort niet in de lijst van

trusted hosts bij telfort en/of telfort staat niet

bij de trusted hosts bij tiscali.

 

Geplaatst:

Ze zijn al bezig...

 

21-04-2009 Verstoring bij het versturen van mail

Als gevolg van een storing kunt u op dit moment hinder ondervinden met het versturen van mail naar hotmail/live/msn adressen. We zijn bewust van het probleem en werken aan een oplossing.

 

Onze excuses voor het ongemak.

 

Klantenservice internetKijk ook eens bij

Alle mededelingen

Antwoord niet gevonden?

Stel uw vraag per e-mail

Bel de klantenservice

Zoeken binnen Klantenservice internetZoek

 

Gigablue Quad HD Plus

Geplaatst:

Ik heb telefonisch contact gehad met Telfort en e-mail contact het hotmail/microsoft.

Volgens een verklaring van telfort zijn klanten die vroeger bij Tiscali zaten van deze blockering de dupe.

Zij versturen weliswaar via smtp.telfort.nl, maar wordt bij telfort nog steeds verstuurd via smpt.tiscali.nl

 

Deze mail server is veelvuldig gebruikt voor het versturen van spam (volgens microsoft) en daarvoor is deze block door hotmail/msn/live opgelegd.

 

Nu is er een patstelling ontstaan tussen Microsoft en Tiscali/Telfort en zolang ze hier niet uit zijn blijft de blokkering bestaan.

 

Microsoft wil de blockering pas opheffen als tiscali bewijst geen spam provider meer te zijn.....

 

.... maar hoe bewijs je dat, zonder dat je nog mail kan versturen?

Geplaatst:

Ik vind het een interessant verhaal,zal ook wel kloppen .

Maar als zich zo een situatie voordoet is het voor

telfort een klein kunstje om het probleem op te lossen.

b.v. door intern andere ip nummers te gebruiken voor uitgaande

mail voor de oude tiscali klanten.

 

Geplaatst:

Ja dat klopt maar dan moeten ze er wat aan doen en aan werken hebben ze een hekel hoor dus dat gebeurt zo maar niet.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...