harmony Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: trust Origineel bericht van: harmony Nu viel het mij op dat mn switch in paniek raakt op het moment dat ik naar 40 Oost ga... Bij KingOfSat zag ik dat de eerst mogelijke transponder 3675 --> R <-- is. Wat is die R en kan het zijn dat ie daarom niet wil? Op het moment dat ik namelijk in instellingen 40 oost op poort 3 gooi en 36 op poort 4, dan gaat ie gewoon netjes naar poort 4 maar raakt ie in paniek bij poort 3... Ik heb overigens dezelfde twee triaxjes als jij. Wat is cascade trouwens? Dat is een C-band freq. polarisatie Rechts draaiend circulair Oooh de C-band freq. polarisatie rechts draaiend circulair! C-band begrijp ik... polarisatie rechts draaiend... wat betekend dat? VU+ Solo / VI-image / SelfSat H30D + SelfSat Stab Rotor HH90
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei 2009 Moderator Geplaatst: 12 mei 2009 Uit wikipedia: Radiogolven kunnen ook circulair gepolariseerd worden opgewekt, door twee loodrecht op elkaar staande zendantennes met een 90º in fase verschoven signaal te voeden. Afhankelijk van de mate van de faseverschuiving tussen de beide stralers spreekt men over links of rechtsdraaiend circulair gepolariseerd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
trust Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Gelukkig hoef ik niet overal antwoord op te geven Goed uitgelegd Cees Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen