robbedoeske Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Ik krijg wel vaak deze schermen met de melding "Software failer" en dan een herstart van de box. Is dit normaal of zou ik opnieuw moeten flashen,of heeft het een andere oorzaak.Ben al teruggegaan naar de default skin,en de box lijkt dan wat stabieler.
Gerard 76 Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Knikker die Pli eraf en zet er es een MiLo op. Geen backup of BA of zo gebruiken,schoon beginnen.
robbedoeske Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Geplaatst: 25 april 2009 Oke ga ik vanavond es proberen bedankt.
Gast pieterg Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 wil niet veel zeggen, maar als je rode groene en blauwe schermen krijgt zal er geen PLi op staan. Hoogstwaarschijnlijk een experimenteel DMM image, die geeft crashschermen in verschillende kleuren.
robbedoeske Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Geplaatst: 25 april 2009 Origineel bericht van: pieterg wil niet veel zeggen, maar als je rode groene en blauwe schermen krijgt zal er geen PLi op staan. Hoogstwaarschijnlijk een experimenteel DMM image, die geeft crashschermen in verschillende kleuren. Heb er wel degelijk pli jade opstaan hoor. Of zou er nog iets van de originele soft achtergebleven zijn?
Gast pieterg Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Origineel bericht van: robbedoeske Heb er wel degelijk pli jade opstaan hoor. Of zou er nog iets van de originele soft achtergebleven zijn? Tenzij je multiboot gebruikt, kan er niks achterblijven als je een image flasht. Maar omdat PLi een fixed achtergrond kleur heeft voor het crashscherm (groen), draai je in ieder geval geen PLi image als je blauwe of rode schermen te zien krijgt.
robbedoeske Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Geplaatst: 26 april 2009 Heb er nu de nieuwste milo opgezet,maar als ik naar de webif ga en info opvraag zie ik het volgende: Hard- & Software Box Model: dm800 Enigma Version: dev-2009-03-02 Frontprozessor Version: V? Webinterface Version: 1.5beta4 Klopt dat wel?
Gast MiLo Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 De info klopt niet, maar dat ligt niet aan jou, maar aan de software zelf. Ik zal eens kijken waar hij dat nou eigenlijk vandaan peutert, want het is wel knullig dat je niet eens kunt zien welke versie er nou eigenlijk op staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen