Ga naar inhoud


Xsat 300


Gast

Aanbevolen berichten

Gekocht een Xsat 300, echter zonder gebruiksaanwijzing. Wie weet waar ik deze kan krijgen of downloaden. Ik snap niets van dit apparaat.

 

<small>[ 08-06-2002, 20:05: Bericht gewijzigd door: sjouk ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Sjouk,

 

Waar je die xsat300 handleiding kan vinden weet ik niet, op deze site http://xsat.rtfm.be kan je iets meer te weten komen over de Xsat300.

Ook de laatste software en Firmware vind je er.

 

Ik vermoed dat de xsat300 decoder het broertje van de xsat350 is met als enig verschil dat de 350 zowel Digitaal als Analoog kan "zien".

Zo te zien is het een Digitale decoder met 1 kaartlezer, of het Viaccess of Mediaguard (Seca)is kan ik niet zien, je zou het eens moeten proberen met beide kaarten.

 

Indien je helemaal niks kan vinden kan ik je een handboek van de Xsat310 mailen, dat zou je waarschijnlijk ook op weg helpen.

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik neem maar aan dat het om een 350 handelt, want hij "ziet" zowel digitaal als analoog. Hij reageert op Viaccess. Ik heb eventjes op het board gekeken van rtfm.be, en hoewel het er op z'n frans staat krijg ik het idee dat het ding meer mogelijkheden heeft dan zo op het eerste gezicht, echter hoe sluit je het apparaat in hemelsnaam aan op de computer, want een rs323 aansluiting heb ik niet ontdekt. Het zou fijn zijn als je mij het handboek van de 310 zou willen mailen. Overeenkomsten zullen er ongetwijfeld zijn.

 

Met vr.gr.

 

Sjouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjouk,

 

Voor het kabeltje ga je terug naar die site en kijk bij "online shop" voor 11 euro is de kabel te bestellen, hier is ook een kabel-schema voor de 300 en 350 te zien.

Ik heb mijn kabeltje zelf gemaakt door gebruik te maken van een oud ps2 toetsenbord.

De flash firmware en software heb je inmiddels al gevonden.

LETOP!!! in het Firmwareflash 1.06 programma moet je wel de Xsat350 aanvinken de default staat ingesteld op de xsat310.

Lees mijn handleiding over de Xsat310 er maar eens op na, die kan je een paar plaatsen naar onder vinden.

Indien je een mail adres stuurt kan ik je het boek mailen.

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

@sat4all team.

 

Betreft nederlandse handleiding voor de Xsat 310.

 

Misschien een tip om de handleiding online te zetten bij sat4all ofzow of bij duwgati als dat mag want ik kan de vraag nog amper aan hier..

Mijn mailbox wordt ondertussen een beetje vol met de vraag.

Wat ik niet erg vindt maar kan niet iedereen tegelijk sturen hier.

Ik snap ook niet echt waarom de nederlandse importeur het gewoon zelf bij hun op de site zet.

Ik moest eerst gaan spitten wie de importeur was en toen door veel vragen eindelijk eens gekregen.

 

Hopenlijk kunnen jullie de andere xsat bezitters hiermee helpen om de handleiding online te zetten?

Ik kan hem mailen naar een van jullie.

 

Greetzzz

 

Ringo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ringo

Ben het ergens wel met je eens, ik heb verschillende vragen gehad voor de Nedelandse handleiding, heb er zelfs vanmorgen nog eentje verzonden naar iemand op dit board.

 

@Melle

Heb jij misschien nog plek op je site?, xsat310 zipfile is ruim 1 Mb.

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...