dreamlover8000 Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 logitech harmony 885 wil ik gebruiken om de playstation 3 te bedienen. deze bezit alleen bluetooth,daarom heb ik ab met infrarood dongle gekocht. Speedlink SL-4435. alleen pijl naar boven beneden links en rechts werken niet. de rest werkt wel. toetsen handmatig aangeleerd. geen success. Dus moet ik die 4 toetsen de vertraging instellen. Weet iemand toevallig hoeveel ms dat moet zijn?
harmony Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: dreamlover7020 logitech harmony 885 wil ik gebruiken om de playstation 3 te bedienen. deze bezit alleen bluetooth,daarom heb ik ab met infrarood dongle gekocht. Speedlink SL-4435. alleen pijl naar boven beneden links en rechts werken niet. de rest werkt wel. toetsen handmatig aangeleerd. geen success. Dus moet ik die 4 toetsen de vertraging instellen. Weet iemand toevallig hoeveel ms dat moet zijn? Ik heb zelf ook de harmony 885. Wat ik zou doen is gewoon een mailtje sturen naar de helpdesk van harmony, gegarandeerd binnen 36u antwoord. Heb je daarnaast het supportforum op de logitech website al gecheckt? VU+ Solo / VI-image / SelfSat H30D + SelfSat Stab Rotor HH90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen