Gast sattaz Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Er is nieuwe firmware 0.9.1868 voor de AZBox HD Elite/Premium DOWNLOAD - Ondersteuning Twin tuners - Ondersteuning van uncommitted en committed Disecq tegelijkertijd - Verbeterde foto afspeler - Lettertype kan door gebruiker gewijzigd worden - Een aantal fixes en toevoegingen, zie Engelse tekst hieronder Fixed - If do a scan at for example some TP on Hotbird and have more than one satellite scanned, when go back to TC always go to position 001 at channel list, what is big inconvenience if you have motorized dish, because will jump for satellite that have channel at position 001. Cursor should go for channels position of scanned TP. Fixed - Some Polish channels like TVP1, Universal, Sci-Fi, MGM can`t get EPG data info Fixed - Some channels (like Filmbox HD) at Hotbird need go catch EPG info at other TP, actually AzBox cannot support that Fixed - Quality of pictures using photo player is very bad, this should be improved Fixed - ISO files do not work anymore (none at all). Box hangs if you try to play them. Add - Auto-Detect Tuners plugged and add support for Combo models and DVB-T and DVB-C twin tuner support Add - At Satellite list show not only the satellite name but also satellite position Add - When we played ISO (backup DVD) we don¡¯t have possibility choose outside subtitles from files Add - Auto Scale Pictures to 1920x1080, with option to keep or not the original aspect ratio Add - Storage Create option: HDD standby, receiver should put HDD in standby if during some minutes not usage, to save energy and HDD life Add - TV Channel After finish Scan and decide if Store or not store scanned channels, go directly to menu of Scan channel Add - Data Reset Option to erase all Plug-ins Add - Support uncommitted Diseqc and committed Diseqc at same time Add - Change Font by User 1. Copy your_font.ttf to USB storage and plug it on AZBOX 2. Go to 'System Information' of Setting 3. Press OK on Font Setup
Satlook Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Bedankt Sattaz! Ik heb vandaag mijn Azbox binnen gekregen en meteen deze nieuwe firmware er op gezet. Makkellijk met die online update DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Satfan Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Vraag, heb je hem ook gelijk als twintuner? Zo ja hoe werkt het? Mvg, Ron Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000
Satlook Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Citaat: Vraag, heb je hem ook gelijk als twintuner? Nee hoe ik hem gekocht heb is hij nog met 1 tuner. Ik heb de tuners nog niet in de losse verkoop gezien ,maar dat eerdaags wel komen denk ik. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Satfan Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Ik kan niet wachten!!!! Kunnen al die ander receivers uit de belangstelling! Ron Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000
bliksem Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 ik heb nu ook azbox primium en hij werk goed alleen ccam mis ik ik nog maar ik heb het wel zo dat hij op de server met ccam beeld geef (intern nartuurlijk) Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Tonskidutch Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: bliksem ik heb nu ook azbox primium en hij werk goed alleen ccam mis ik ik nog maar ik heb het wel zo dat hij op de server met ccam beeld geef (intern nartuurlijk) uh hoe dan... als er geen CCcam op zit? heb hem overigens net gezien (de AZbox) met de nieuwe upgrade erop (duurd effe) chiao Koop Island Blues Koop, Anne Brun
bliksem Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 met AZ Box EMU CCcam Installer 1.0 maar is niet een echte cccam Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast sattaz Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 De laatste (beta) firmware 0.9.1868 is verwijderd van de server en zodoende kan die versie niet meer rechtstreeks via Internet geïnstalleerd worden. Oorzaak is dat bij het opstarten als eerste steeds het settings menu te zien was en dat opname vanuit standby niet meer mogelijk bleek te zijn. In afwachting van een nieuwe versie is (beta) firmware 0.9.1759 de laatste officiële versie. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 De (beta) firmware 0.9.1868 die van de server is gehaald is weer teruggezet. Waarom dat gebeurd is kan ik niet zo gauw achterhalen. Met vriendelijke groeten sattaz
Satlook Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 @Sattaz En gaat hij daarna nog steeds aan in de settings stand, met de nieuwe 0.9.1868,? Ik was namelijk weer terug gegaan naar die versie daarvoor. Ik zu hem er morgen weer een keer inladen. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast sattaz Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 @Satlook, Dat heb ik nog niet geprobeerd. Op het ogenblik heb ik er nog versie 0.9.1759 op staan. Met vriendelijke groeten sattaz
xsatx Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Recorded Program: zijn aangepast. Kan nu weer mijn opnamen verwijderen : Delete selection Zaterdagavond : 3sat - Rock round the clock ,kreeg ik opnamen van 12 en 21 Gig die moeilijk te verwijderen waren. Nu geen probleem meer Groeten xsatx
afred Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Ik heb de 0.9.1868 er opnieuw opgezet (vanaf azboxsh...nl)en van de pagina hierboven van de tropic starter maar bij mij komt de AZbox uit wakeup stand gelijk weer in settings. mischien heb ik niet de juiste firmware, heeft iemand de firmware die hier boven genoemd wordt? afred 1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500, schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen