Gast digiplus Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Mijn Dm 800 ..Handmatig rotor instell krijg hem niet aan draaien...alle instell staan goed voor handmatig • Ik ga naar hoofd menu • Instellingen • Zenders zoeken • Tuner configuratie • Selecteer een tuner • Configuratie modus – geavanceerd • Satelliet - Zelf een keuze maken welke satelliet. • USUALS aanschakelen – NEE (deze instelling is belangrijk) • Opgeslagen positie - Als Astra 19.2 op positie 12 staat dan hier ook 12 invullen • LNB - LNB 1 • Diseqc-modus – 1.2 (deze instelling is belangrijk) • Klik daarna oké op de afstandsbediening Ps...Als ik naar menu Rotor instellingen ga wilt mijn rotor niet draaien via pijltjes links en rechts...en geen signiaal AGC ..0..SnR..0.. ook een nieuwe LNB en de Rotor geresset maar spijtig alles blijft het zelfde Als ik mijn Dm 7020 terug op deze Rotor ansluit daaid hij naar alle satellieten i ik handmatig heb ingesteld...en zo op Asta 19° gezet en terug de Dm 800 aangehangen dan krijg ik wel signiaal Maar De DM 800 op zijn eentje wilt niet draaien... DM 800 ---->Signiaalzoeker AGC.....0 SNR....85
Big fellow Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Je laat een heel belangrijk stukje info weg... Welk merk/type rotor heb je???? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast digiplus Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Ik heb een ...DISEqC HH MOUNT 100-120 rotor
chevrolet Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 citaat: Diseqc-modus – 1.2 (deze instelling is belangrijk) einde citaat: Staat niet goed, moet zijn "eenvoudig" "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen