NL1PDV Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Hallo allemaal, Ik zoek me helemaal kapot voor drivers Ik heb een Cellinl mini USB Dongle de BTA 3120. Op de site vanb cellink kan ik nergens deze drivers vinden ?? Wie o wie kan me eraan helpen .. alvast bedankt M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
WPW Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 http://www.google.nl/search?hl=nl&q=USB+Dongle+de+BTA+3120+drivers&meta=&aq=f&oq= gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 De dongle is ook een soort geheugen stick en de drivers kun je daarop vinden..(thans bij die van mij , KPN)
NL1PDV Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Geplaatst: 26 april 2009 Origineel bericht van: WPW http://www.google.nl/search?hl=nl&q=USB+Dongle+de+BTA+3120+drivers&meta=&aq=f&oq= Je link leek goed te zijn , maar nergens kan ik hem downlaoden ?? de meeste servers zeggen unvaible ?? misschien niet zo goed dongle ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Digiflip Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Hoi, Volgens een ander forum moet je hier de BleuSoleil software voor hebben. Ik zal de link niet plaatsten maar even intypen in google en je vind het zo...... ;-) Eerst de software installeren en daarna de donlge plaatsen.
Jürgen Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Als het inderdaad BlueSoleil software mocht zijn dan zal het niet lukken tenzij je ooit een originele BlueSoleil USB dongle incl. licentie hebt gekocht. Ik heb vorig jaar hetzelfde probleem ondervonden en toen bleek dat een groot aantal fabrikanten van o.a. b.v. Bluetooth USB sticks illegaal gebruik maken van de BlueSoleil software. Je kunt de software wel downloaden maar na installatie van de software wordt de hardware door de software afgewezen als niet ondersteund. Maar je kunt het altijd proberen, wellicht gaat het bij jou wel goed. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
leo1949 Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Je zou HIER kunnen kijken Of bij www.driverguide.com en www.driverguide.nl En deze http://www.download-device-drivers.com/Cellink.php En er zijn wel meer sites te vinden Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Digiflip Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Origineel bericht van: Jürgen Als het inderdaad BlueSoleil software mocht zijn dan zal het niet lukken tenzij je ooit een originele BlueSoleil USB dongle incl. licentie hebt gekocht. Klopt, maar de oude versies doen het wel ;-) En versie 3.0 is te nog wel te vinden op internet......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen