Gast pesseyur Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: SatMann je madam buitensmijten = te duur telenet nemen = te duur en slechte kwaliteit belgacom nemen = daar moet je heel stom voor zijn dan maar naar een filmpje kijken of is er geen : "we spelen een spel vanavond" film met dirty scenes Awel, eerlijk gezegd was ik die packs van B al aan het bekijken En die mannen doen nu juist promotie ! Toeval, als eigenaar
Crazy Sat Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Hebben zojuist met de familie het spel "mens erger je niet" terug bovengehaald. Wordt toch nog een leuke avond feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Gast pesseyur Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: alleyoop Toen ik een paar maanden geleden gedurende enkele uren niets meer kon ontvangen wegens sneeuw op de LNB's heb ik voor mijn eigen 'redundancy' gezorgd door een goedkope DVB-T antenne op de schoorsteen te monteren (mijn sat-onvanger heeft ook een ingebouwde DVB-T ontvanger). In plaats van preselectie 1,2 of 3 te selecteren maak ik er gewoon 91,92 of 93 van en ik kijk DVB-T ipv TVV. Ik had nooit gedacht om zo snel (en zo vaak) te kunnen genieten van deze kleine ingreep Expliceer mij dat een keer per pb aub
vladimirke Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 4 keer uitgevallen op minder dan een week! Nu heb ik al 4 goede redenen om dat bewuste seca3-kaartje niet te betalen.
helmuteke Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 op ons werk (vakantiecentra) zouden we willen overstappen op TV-vlaanderen (met kopstation) , begin nu echt wel te twijfelen show me a hero and i write a tragedy
Gast Clode Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: pesseyur Origineel bericht van: SatMann je madam buitensmijten = te duur telenet nemen = te duur en slechte kwaliteit belgacom nemen = daar moet je heel stom voor zijn dan maar naar een filmpje kijken of is er geen : "we spelen een spel vanavond" film met dirty scenes Awel, eerlijk gezegd was ik die packs van B al aan het bekijken En die mannen doen nu juist promotie ! Toeval, als eigenaar Jah Belgacom-tv, bij uitval decoder mag je lekker een half uurtje naar het belgacom logo kijken op uw tv.
Gast pesseyur Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: jph nog een geluk dat we naar Film1 kunnen kijken. Maar morgen toch eens een belleken doen naar tvv met de vraag hoeveel keer we dit nog gaan mogen meemaken. Kwestie van op tijd chips en popcorn te halen voor een filmavond. En waar vind ik Film1 ?
Gast Paullo Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Citaat: Jah Belgacom-tv, bij uitval decoder mag je lekker een half uurtje naar het belgacom logo kijken op uw tv. Maar valt die decoder op hetzelfde moment uit bij alle klanten .... Greets
ON1HK Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Als je kan leven met ondermaatse beeldkwaliteit, regelmatig haperende decoders en een gebrek aan deftige ondersteuning neem dan maar BelgacomTV. DM7020S MM9500 Powersky8210 Triax 88cm Astra2 + Astra 3, Visiosat Bi. Astra1 + Hotbird TVV + Canal NL
Braintje Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 De status van het Scarlet netwerk kan je hier bekijken. Het gaat dus weder om een stroompanne: http://status.easyhost.be/ btw, zijn er mensen die op de website van tvvlaanderen geraken? Ik krijg de melding dat de site niet gevonden kan worden.
spongebob Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 het is eigenlijk toch wel opvallend dat dit telkens in de vooravond en vooral in prime time voorvalt. Waarom gebeurd dit nooit ergens in de voormiddag als de meeste mensen geen tv kijken en enkel de radioluisteraars last hebben?? dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Gast Zwammi Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: ON1HK Als je kan leven met ondermaatse beeldkwaliteit, regelmatig haperende decoders en een gebrek aan deftige ondersteuning neem dan maar BelgacomTV. Inderdaad! En Telenet... tjah... het blijft Telenet hoor! Dan plaatsen ze weer een hele hoop bakken in je huis en beginnen ze maar gaten te boren waar ze het denken!
Coliseo Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Miljaar ! 't is weer van dat. En ik maar prutsen met de ontvanger, want onlangs een nieuwe firmware geïnstalleerd. Snel ook de Aston eens nagekeken, want die durft blijkbaar resetten naar zijn basisinstelling,om dan uiteindelijk een fabrieksreset te doen, kortom, alles naar de filistijnen. Ik heb dan maar snel een andere ontvanger aangesloten, om dan uiteindelijk vast te stellen... dat TVV niet binnenkomt. Ik heb wél 2 x 12,50 € gestort als aanmoedigingspremie
TimD Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...-muurvast.dhtml + het feit dat het weeral 's avonds is dat de boel uitvalt... Waarschijnlijk sabotage
smoking Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Net hetzelfde bij telenet , lijkt wel hetzelfde bedrijf ( of aandeelhouders ) te zijn . Die TN box bv , die is zo sloom niet te doen . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen