FeReNGi Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 We kunnen meevolgen -> http://status.easyhost.be/ en gaat NOG 2 UUR duren.... Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Gast pesseyur Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: TimD http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...-muurvast.dhtml + het feit dat het weeral 's avonds is dat de boel uitvalt... Waarschijnlijk sabotage Ik kan u volgen
alleyoop Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: pesseyur Expliceer mij dat een keer per pb aub Wel ik heb een Clarke Tech 5000 waaraan 2 coaxkabels zijn aangesloten, eentje gaat naar de 2 schotels (vast en draaibaar) en de andere naar een DVB-T antenne die daar ook in de buurt staat. De ontvanger is zodanig ingesteld dat ik op preselectie 3 bvb Canvas via TVV ontvang en op preselectie 4 heb ik Canvas+ via DVB-T. Ergens wat verder in het lijstje staan dan natuurlijk ook de RTB's via DVB-T. Vanaf preselectie 91 heb ik dan terug Eén, Canvas/Ketnet, VTM etc als backup in geval van zware sneeuwval, zware buien en stroomonderbrekingen bij Scarlet
helmuteke Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 vtm op dvb-t ??? show me a hero and i write a tragedy
Gast pesseyur Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: alleyoop Origineel bericht van: pesseyur Expliceer mij dat een keer per pb aub Wel ik heb een Clarke Tech 5000 waaraan 2 coaxkabels zijn aangesloten, eentje gaat naar de 2 schotels (vast en draaibaar) en de andere naar een DVB-T antenne die daar ook in de buurt staat. De ontvanger is zodanig ingesteld dat ik op preselectie 3 bvb Canvas via TVV ontvang en op preselectie 4 heb ik Canvas+ via DVB-T. Ergens wat verder in het lijstje staan dan natuurlijk ook de RTB's via DVB-T. Vanaf preselectie 91 heb ik dan terug Eén, Canvas/Ketnet, VTM etc als backup in geval van zware sneeuwval, zware buien en stroomonderbrekingen bij Scarlet Dank u
TokeMUp Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: helmuteke vtm op dvb-t ??? Das nog ver weg in de toekomst! mvg
alleyoop Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: helmuteke vtm op dvb-t ??? Oeps my mistake, VTM en consoorten zitten nu eenmaal (nog) niet op DVB-T.
ON1HK Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Ex-Telenet klanten kunnen nog altijd even naar buiten gaan en de filter van de tap halen. Het kan uw huwelijk redden! DM7020S MM9500 Powersky8210 Triax 88cm Astra2 + Astra 3, Visiosat Bi. Astra1 + Hotbird TVV + Canal NL
helmuteke Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 als deze niet met een anti-dief is uitgerust :-) anders neemt de tang , knip de gebuur zijn coax door verbind met een lusterklemmetje jouw coax , de gebuur de zijne en de inkomende , voila ook beeld. Voor de mensen die op een paal moeten kruipen, let op dat je er niet af valt Neen , denk niet dat die DE oplossing is. greetz show me a hero and i write a tragedy
TokeMUp Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: ON1HK Ex-Telenet klanten kunnen nog altijd even naar buiten gaan en de filter van de tap halen. Het kan uw huwelijk redden! Als je een torx met uitholling in je werk koffer hebt liggen is dit een optie. Trouwens als te tap nog in een paal hangt is het wat moeilijker. mvg
Lithion Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: FeReNGi We kunnen meevolgen -> http://status.easyhost.be/ en gaat NOG 2 UUR duren.... Op het tijdstip dat je dat poste zou het volgens Scarlet nog max 1h duren.
Gast pesseyur Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Sorry voor het off-topic, maar kan me film4 en film4+1 ook niet meer ontvangen ? Of zit ik ook met persoonlijke breuk ?
pollebru Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: pesseyur Sorry voor het off-topic, maar kan me film4 en film4+1 ook niet meer ontvangen ? Of zit ik ook met persoonlijke breuk ? Ik wel ontvangst. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast johanmoni Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 ik begrijp het niet in living wel beeld in slaapkamer niet
TokeMUp Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: johanmoni ik begrijp het niet in living wel beeld in slaapkamer niet Dan zal er aan de TV van de living nog een Telenet signaal hangen. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen