Ga naar inhoud


tv-vlaanderen ligt er hier uit


Homer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 419
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Opuske

(update 22:48) De stroom in onze room is terug beschikbaar. Onze engineers on site zullen nu onze racks terug van stroom voorzien., rack per rack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, TVV abonnement opzeggen zou ik persoonlijk niet doen, Belgacom is zeker geen alternatief en kabel ook niet, zou van de regen in de drop zijn...

Denk wel dat TVV aan Astra zou moeten vragen een testbeeld op hun transponder te zetten als er geen signaal binnenkomt, want de boodschap "gecodeerd" die er bij ons tv toestel opkwam doet eerder denken dat er iets mis is met de codering van die nieuwe kaart (waardoor wij een andere ontvanger moesten kopen, we kochten dan ook maar een schotel bij, met als voordeel 2 posten, zo kan ik BBC en ITV zien als mijn man voetbal kijkt, desnoods op Nederland als TVV plat ligt)

Hoe dan ook, hier zijn veel mannen die klagen dat hun vrouw klaagt als TVV uitvalt, hier is t omgekeerd! Ikzelf vond TVV niet nodig, FTA heeft genoeg (toch sinds ITV en FIVE FTA gingen)

Groetjes!

Lieve

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mienpost

3X op 10dagen tijd zonder TV-Vlaanderen is toch van het goede teveel. Hier moet TVV echt gaan ingrijpen of er komt een serieus klantenverlies. Of dat nu een extern probleem is of een intern, dat maakt de televisiekijkende klant weinig uit, hij betaalt voor een reguliere ontvangst van zijn TV-kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kalantona
Hier is het gedaan brief is klaar om aangetekend te versturen.Moeder de vrouw is razend


bij telenet waren de beelden ook weg van bepaalde zenders,
ga je dan als telenetklant ook klagen bij TVV dat het hun schuld is,
telenet haalt ook sommige zenders via die scarlet lijnen binnen.
dus de grootste schuldige in heel dit verhaal is scarlet.
ze moeten dit niet s'avonds doen,
had beter geweest dat snacht's gedaan werd,
of ga je ook dan klagen dat je het nieuws mist die de hele nacht door wordt herhaald.

en eens een avond zonder tv is toch niet erg,je gaat er niet van dood,
speel dan eens een gezelschapsspel met je partner en de kids bv.
vroeger toen ze geen tv hadden klaagden ze toch ook niet,en ze kwamen ook de avond door.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: adupont
Ik had vandaag liever naar vtm gekeken. Dan maar gesurfd naar iwatch, maar daar hebben ze blijkbaar al genoeg verdiend. De aflevering van 'mijn restaurant' van vandaag is nog niet te bekijken.


wat had je dan verwacht,dat duurt meestal een dag en telenet gebruikt ook die lijnen van scarlet voor zenders en progamma's doorsturen.
zegt genoeg zeker.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...