Ga naar inhoud


tv-vlaanderen ligt er hier uit


Homer

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: digitaal kijker


bij telenet waren de beelden ook weg van bepaalde zenders,


Het verschil is dat Telenet niet alle zenders via Scarlet binnenkrijgt. De enige zenders die (volgens mij, niet volledig geverifieerd) plat lagen waren diegenen uit de MTV familie (MTV's & TMF's). Da's heel wat minder erg dan alle grote Vlaamse zenders die er opeens uitliggen gedurende de hele avond!

Gelukkig werkte TM.. oh wacht, die zit er bij TVV niet eens bij! blush
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 419
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

maar wie deze zenders bekijkt bij telenet zat ook zonder,

dus voor u is die vlaamse zenders een gemis,maar de mtv enzo zijn een gemis voor andere.

dus kunnen we zeggen,

telenet is in de fout omdat hun zenders ook niet werkten zoals het moet zijn.

komaan zeg,

het is scarlet die in de fout is,en zij zijn enkel de grote schuldige.

als scarlet een uur ofzo op voorhand meld dat ze deze dingen gaan doen en TVV en Telenet weten dit maar zo vroeg,dan kunnen ze niet snel iets aanpassen.

zij zijn de dupe in alles,en is bij telenet en TVV niet de eerste keer met scarlet,

dus wees eens serieus hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Is en misschien ver gezocht gedacht, maar hadden de belgacom kijker nog altijd beeld? Hoelang is belgacom eigennaar van scarlet, vroeger was daar zelden een probleem! Zou dit nie gepland zijn om andere providers te benadelen zoals tvv en telenet om zo klanten bij belgacom te krijgen!? iss vergezocht maar denk daar maar eens aan!

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij telenet internet waren er hoegenaamd geen problemen met de site van vtm/iwatch... heb er zelfs iets anders van bekeken tijdens de panne.

Live-uitzendingen als het nieuws staan binnen het uur online.

Mijn restaurant is geen live-uitzending... kan dus perfect online nog voor de uitzending afgelopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Hallo,

Is en misschien ver gezocht gedacht, maar hadden de belgacom kijker nog altijd beeld? Hoelang is belgacom eigennaar van scarlet, vroeger was daar zelden een probleem! Zou dit nie gepland zijn om andere providers te benadelen zoals tvv en telenet om zo klanten bij belgacom te krijgen!? iss vergezocht maar denk daar maar eens aan!

Homer


Ik denk dat je er bonk op zit, 4 maal uitval in prime time kan niet. frown

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: kalantona
Hier is het gedaan brief is klaar om aangetekend te versturen.Moeder de vrouw is razend


bij telenet waren de beelden ook weg van bepaalde zenders,
ga je dan als telenetklant ook klagen bij TVV dat het hun schuld is,
telenet haalt ook sommige zenders via die scarlet lijnen binnen.
dus de grootste schuldige in heel dit verhaal is scarlet.
ze moeten dit niet s'avonds doen,
had beter geweest dat snacht's gedaan werd,
of ga je ook dan klagen dat je het nieuws mist die de hele nacht door wordt herhaald.

en eens een avond zonder tv is toch niet erg,je gaat er niet van dood,
speel dan eens een gezelschapsspel met je partner en de kids bv.
vroeger toen ze geen tv hadden klaagden ze toch ook niet,en ze kwamen ook de avond door.


Een bedrijf dat zichzelf respecteert beschikt over een business continuity plan en is niet afhankelijk van 1 provider (dit geldt zowel voor scarlet als voor TVV). Ik ben klant bij zowel Scarlet en TVV en dus is het de derde keer op anderhalve week tijd dat ik en geen internet en geen telefoon en geen Vlaamse tv-kanalen heb. Dit is nu net iets van het goede teveel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al heel de ochtend geen beeld op de Vlaamse kanalen terwijl alle andere kanalen gewoon doorkomen. Op de site van TVV en easyhost is enkel info te vinden over de uitval van gisterenavond ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duche
Hier al heel de ochtend geen beeld op de Vlaamse kanalen terwijl alle andere kanalen gewoon doorkomen. Op de site van TVV en easyhost is enkel info te vinden over de uitval van gisterenavond ...


Duche, probleem ligt vrees Ik bij U.
Heb geen probleem kunnen vast stellen.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout zat inderdaad bij mij blush Na het herscannen van de transponder met de vlaamse kanalen was er weer beeld.

 

Grtz,

 

Duche

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Paullo

Uit Gva:

 

" Internetprovider Scarlet had dinsdag opnieuw te kampen met een stroompanne. De storingen sloegen zelfs twee keer op één dag toe. Bovendien was het al de vierde keer in acht dagen tijd dat de internetprovider offline was.

Alle internet- en telefonieklanten werden getroffen door de panne. Het gaat onder andere over de sites van Clickx, Zdnet en Vitaya, maar ook de klanten van Scarlet (internet), Base (gsm) en TV Vlaanderen (digitale televisie) hadden er last van.

 

'Onaanvaardbaar'

 

De sites die door Scarlet beheerd worden, waren dinsdag enkele uren onbereikbaar. Iets voor elf dinsdagavond waren de storingen opnieuw opgelost, maar het is niet de eerste keer dat de problemen zich voordoen bij de internetprovider. Ook op 25 en 29 april werden de klanten van Scarlet al eens getroffen door een panne.

 

TV Vlaanderen, aanbieder van digitale televisie, reageerde toen al bijzonder boos. ”Er kan overal wat verkeerd lopen, maar twee keer op een week is onaanvaardbaar. Wij gaan het niet nalaten onze relatie te herzien”, zei algemeen directeur van TV Vlaanderen Kurt Pauwels."

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: Homer
Hallo,

Is en misschien ver gezocht gedacht, maar hadden de belgacom kijker nog altijd beeld? Hoelang is belgacom eigennaar van scarlet, vroeger was daar zelden een probleem! Zou dit nie gepland zijn om andere providers te benadelen zoals tvv en telenet om zo klanten bij belgacom te krijgen!? iss vergezocht maar denk daar maar eens aan!

Homer


Ik denk dat je er bonk op zit, 4 maal uitval in prime time kan niet. frown


Bonk op veel te veel fantasie zeker.
Stel dat dit zo was en zou uitlekken ? Ik denk niet dat er iemand binnen dergelijk groot bedrijf zulk risico zou durven nemen.
Een sabotagedaad om enkele honderdduizend klanten geen TV te laten zien zou bovendien een miljoeneninvestering van publiciteit opslag teniet doen.
Niet téveel TV kijken hé...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Coliseo
Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: Homer
Hallo,

Is en misschien ver gezocht gedacht, maar hadden de belgacom kijker nog altijd beeld? Hoelang is belgacom eigennaar van scarlet, vroeger was daar zelden een probleem! Zou dit nie gepland zijn om andere providers te benadelen zoals tvv en telenet om zo klanten bij belgacom te krijgen!? iss vergezocht maar denk daar maar eens aan!

Homer


Ik denk dat je er bonk op zit, 4 maal uitval in prime time kan niet. frown


Bonk op veel te veel fantasie zeker.
Stel dat dit zo was en zou uitlekken ? Ik denk niet dat er iemand binnen dergelijk groot bedrijf zulk risico zou durven nemen.
Een sabotagedaad om enkele honderdduizend klanten geen TV te laten zien zou bovendien een miljoeneninvestering van publiciteit opslag teniet doen.
Niet téveel TV kijken hé...


Mijn mening, magda. cry en neen ik zal niet teveel tv kijken. :D en neen ik neem geen wiet dus VOOR MIJ geen fantasie. cool

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...