pollebru Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Origineel bericht van: satfanaat Tvvlaanderen ligt er nog steeds niet uit. Indien nodig heb mijn dvb-t blikjesantenne nog, kan ik tenminste de vrt's nog zien. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Didden Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 ik heb hier kabel tv digicorder (telenet) en sat zal wel altijd iets te kijken hebben. greetz wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2 db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)
helmuteke Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Origineel bericht van: Didden ik heb hier kabel tv digicorder (telenet) en sat zal wel altijd iets te kijken hebben. greetz Rijke mensen zijn raar show me a hero and i write a tragedy
Homer Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Bonk op veel te veel fantasie zeker. Stel dat dit zo was en zou uitlekken ? Ik denk niet dat er iemand binnen dergelijk groot bedrijf zulk risico zou durven nemen. Een sabotagedaad om enkele honderdduizend klanten geen TV te laten zien zou bovendien een miljoeneninvestering van publiciteit opslag teniet doen. Niet téveel TV kijken hé... Het is maar een gedacht hé, Zou daar toch eens aan denken! Op klanten werven is alles mogelijk dus! Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast pesseyur Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Origineel bericht van: Homer Bonk op veel te veel fantasie zeker. Stel dat dit zo was en zou uitlekken ? Ik denk niet dat er iemand binnen dergelijk groot bedrijf zulk risico zou durven nemen. Een sabotagedaad om enkele honderdduizend klanten geen TV te laten zien zou bovendien een miljoeneninvestering van publiciteit opslag teniet doen. Niet téveel TV kijken hé... Het is maar een gedacht hé, Zou daar toch eens aan denken! Op klanten werven is alles mogelijk dus! Homer Idd Homer, En vooral dat hun packs in promotie zijn ! Geval van overmacht .... Dan hebben de bedrijven die publiciteit maken in prime time ook geen verhaal
Gast deripper Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 de mensen klagen altijd als er iets mis gaat je moet kiezen tussen sat en vrijheid of kabel en buigen geef mij maar sat en vrijheid goetjes
Homer Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Origineel bericht van: deripper de mensen klagen altijd als er iets mis gaat je moet kiezen tussen sat en vrijheid of kabel en buigen geef mij maar sat en vrijheid goetjes Hey deripper, wel als we geen beeld hebben dan moeten wij toch iets doen hé dus klagen we, Maar laat mij toe te zeggen dat ik wel enkele mensen ken die bij onze dure belgacom firma werken! En mij eens de handelswijze hebben uitgelegt, alles voor klanten binnen te krijgen. Eens klant dan mag de boel verzieken ze hebben je voor tenminste 1 jaar vast. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast deripper Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 das waar je moet iets doen vond het ook niet fijn maar had een kaart van ned en dan kijk ik daar als bel of tele uitvalt heb je niks meer op uw tv groetjes
matthew_be_wvl Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Op de site van TVV staat dat ze voorlopig nu zelf de uplink naar Luxemburg verzorgen, om zo het probleem van Scarlet te omzeilen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Paullo Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Dit staat er: "Wij hebben een oplossing gevonden om op korte termijn het signaal van de Vlaamse zenders, zonder tussenkomst van het netwerk van Scarlet, rechtstreeks vanuit Vilvoorde op te stralen naar de satelliet. Voorlopig nog afhankelijk zijn van onze leverancier. Simultaan werken wij aan een betrouwbare lange termijnoplossing." Ik vermoed evenwel dat deze oplossing er nog niet is, want er staat dat ze voorlopig nog afhankelijk zijn van hun leverancier en het dus nog een aantal dagen zal duren alvorens de rechtstreekse uplink er is. Greets
digitaal kijker Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 hoop dat dit niet al te lang meer duurt en dat het beter beeld zal geven dan nu soms, want soms zijn VT4 en co iets te laag van bitrate. en dat ze dit aanpassen in de nacht waneer er bijna niemand kijkt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
adupont Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Als dit TV Vlaanderen kan verwezenlijken en performant beheren, dan staat hen een schitterende toekomst te wachten! Ik kan niet ontkennen dat bij de laatste panne mijn bloeddruk al eens wat hoger ging maar dit noem ik pas echt de koe bij de horens vatten. Schitterend initiatief!
Tw-er Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Hier was het vooral de bloeddruk van mijn eega die omhoog ging nu ze haar programmekes niet kon volgen ;-) en aan diegene die perse terug naar de kabel willen gaan ik zoek ne triple sat schotel als ge een goed occasieke hebt zet het aub in de koopjeshoek hahahaha Maar alle gekheid op een stokje: Tv-vlaanderen probs en dan een moedwillige inverto :-( ik heb hier al een paar keer mijn vrouwke moeten afkoelen of die schotel diende allang als wok. Groet Tw-er Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3
joeri peeters Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 volgens mij lagen ze er rond 22.07 weer even uit,bij nog iemand Samsung UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen