Mic Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: TimD Origineel bericht van: jeevanhoof hoi, Ik zit ook bij Scarlet, maar heb tijdens de pannes gewoon internet gehad. Alleen mijn mails ophalen ging niet, maar voor de rest kon ik gewoon surfen mvg idem dito Ik heb internet en telefoon bij Scarlet en geen van beide werkten tijdens de pannes.
Gast Lieve Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Mogelijk lag enkel een deel van Scarlet plat, het Brusselse en Antwerpse? Emailen was onmogelijk op minstens 2 van de 3 avonden dat Scarlet plat lag meldde een kameraad van me die in Edegem (bij Antwerpen) woont.
Gast Leander Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: jeevanhoof Belgacom heeft Scarlet juist over genomen om in het bezit te komen van het modernste glasvezel net van België, en hun klanten natuurlijk. En dat modernste glasvezelnet moeten ze dan nog net verkopen van de mededingingsautoriteit. Ik zou ook afzien van investeringen als ik wist dat die uiteindelijk een concurrent ten goede zouden komen. Volgens de vakbonden zou de directie bovendien maar een 6-tal van de huidige werknemers bij een overnemer terecht zien komen. ( HLN: Onderhandelingen bij Scarlet over collectief ontslag muurvast ) Is dat niet wat weinig voor een compleet glasvezelnetwerk zeker omdat belgacom zelf zegt dat er nu 55 jobs aan het netwerk gelinkt zijn. ( ZDNET: http://www.zdnet.be/news/97829/belgacom-gooit-helft-scarlet-personeel-buiten/ ) Belgacom hoeft het bedrijf niet actief te saboteren, nodige investeringen nalaten en personeel slecht behandelen zijn even effectief.
Homer Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Geplaatst: 15 mei 2009 Ja klopt, indien je als personel slecht wordt behandeld zal de service het ook laten afweten! Belgacom foei foei Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
delto95 Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Ligt het aan mij, of ligt alles eens te meer plat?
Catalán Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Hier ook beeld hoor. DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Gast joeri Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 ik heb hier ook plotseling geen beeld meer of is dit te wijten aan het feit dat ik nog met de oude smartcard werk.
Simean Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Kan allemaal, ook mensen met CCcam 2.1.0 beginnen problemen te ondervinden. Het MANAGEMENT onderdeeltje krijgt geen correcte EMM. upgraden naar 2.1.1 en dan is alles in orde. of manueel heractivatie aanvragen .. maar dat is weer tijdelijk. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
adupont Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Het heeft inderdaad te maken met een verkeerde datum op de regel MANAGEMENT. Vóór heractivatie: 0000 MANAGMENT : 2009-05-18 006c TV VLAANDEREN : 2009-07-13 Na heractivatie: 0000 MANAGMENT : 2009-07-19 006c TV VLAANDEREN : 2009-07-19 De datum voor management was tot voor gisteren nog 0000-00-00 en die voor tv vlaanderen 2009-06-13. Vreemd allemaal zo midden in de maand.
delto95 Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: adupont Het heeft inderdaad te maken met een verkeerde datum op de regel MANAGEMENT. Vóór heractivatie: 0000 MANAGMENT : 2009-05-18 006c TV VLAANDEREN : 2009-07-13 Na heractivatie: 0000 MANAGMENT : 2009-07-19 006c TV VLAANDEREN : 2009-07-19 De datum voor management was tot voor gisteren nog 0000-00-00 en die voor tv vlaanderen 2009-06-13. Vreemd allemaal zo midden in de maand. Yep! Dat was het probleem...!!! Was ff geschrokken, maar na heractivatie alles ok. Heb er nu de nieuwste cccam opgezet... hopelijk geen problemen meer...!
Dirk009 Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Hier geen beeld meer ??? na reset terug beeld DM800 - Tv-vlaanderen
Gast Opuske Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Origineel bericht van: Dirk009 Hier geen beeld meer ??? na reset terug beeld Dus was het uw box dat een probleem had en niet Tv Vlaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen