Gast Sn00zerman Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: -Wim- Wat heeft Scarlet hier mee te maken? Zijn de TVV servers daar gehost? Volgens mij gaat de data-link tussen "onze" Vlaamse zenders, en de uplink van TV-vlaanderen, over het glasvezelnetwerk van TV-vlaanderen. (niet elk Vlaams station doet z'n uplink zelf, lol) Dit zou ook kunnen verklaren waarom mobiel dataverkeer van Mobile Vikings niet meer werkt. (die gebruiken het Base netwerk) Telefoneren gaat nog, maar internet niet meer dus... En dit is exact een "herhaling" van het probleem van zaterdag dus ...
Lithion Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Update (20:08): Het gebouw zit nog steeds volledig zonder stroom. Scarlet engineers zijn druk bezig met de generators ...
voodoodoll Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Een zichzelf, en z'n klanten, respecterend bedrijf heeft altijd een backup-plan. Scarlet, dat nu trouwens eigendom van Belgacom is, haalt hier ook geen al te goeie punten mee... En ze willen dan blijkbaar ook nog zelf met TV beginnen
voodoodoll Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Je kan altijd bij Nederland 3 terecht voor de CL als 2BE nog niet terug zou zijn!
lucdec2 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Scarlet zit daar toch voor niks tussen. Vitaliteit op 23 oost komt er perfect door. Moesten de Vlaamse via Scarlet lopen zou deze ook niet doorkomen.
alfadude Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Toch wel een beetje een schande dat hiervoor geen redundantie is ingebouwd. Quo signo nata es?
helmuteke Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 mijn vrouw begint zenuwachtig te worden, geen maria op VTM , denk dat dit het nekschot wordt voor TVV show me a hero and i write a tragedy
Pletskop Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Nu begint het toch wel heel lange te duren... Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Gast eah Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 inderdaad, wèl beeld op EEN HD maar niet op de vlaamse SD zenders
Gast pesseyur Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: voodoodoll Scarlet, dat nu trouwens eigendom van Belgacom is, Zouden ze durven ?
Dirk009 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: Pletskop Nu begint het toch wel heel lange te duren... Heb vandaag net een aanbieding van telenet gekregen: Voor 7 euro per maand extra bij mijn internetabonnement een hd-digicorder... groovyshake... DM800 - Tv-vlaanderen
Gast Zwammi Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: voodoodoll Je kan altijd bij Nederland 3 terecht voor de CL als 2BE nog niet terug zou zijn! Idd, bedankt! Was al ff in paniek hehe...
Gast Lieve Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Wij hebben nog het geluk te weten dat TVV overal plat ligt. Mensen die niet op Internet zitten of dit forum (of andere forums) kennen denken waarschijnlijk dat hun kaartje stuk is. En TVV's telefoonlijn zal wel roodgloeiend staan en overbezet.... Groetjes!
markie2 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Ik weet niet wat ik moet geloven over stroomuitval en zo, dreambox is hier gestart voor een opname (Will & Grace) van 18u45 tot 19u30, en ik heb op m'n opname 45 minuten geluid zonder beeld. Kan iemand dat uitleggen? Ik ben wel heeeeeel benieuwd! Ik gok eerder op een probleem met hun secabeveiliging... VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen