digitaal kijker Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: voodoodoll Een zichzelf, en z'n klanten, respecterend bedrijf heeft altijd een backup-plan. Scarlet, dat nu trouwens eigendom van Belgacom is, haalt hier ook geen al te goeie punten mee... En ze willen dan blijkbaar ook nog zelf met TV beginnen ze spraken 3 jaar geleden al van met tv te beginnen,is dus niet nieuw,maar nu ze banden hebben met belgacom kunnen ze tegen een goedkopere en kalere aanbod dit wss aanbieden. en de vlaamse zenders van op 19.2 worden via het glasvezelnetwerk verstuurd via scarlet. belgacom tv die deelt daar zenders met Tv vlaanderen en belgacom tv. denk ook dat daardoor deels de beeldkwaliteit van deze zenders lager is dan andere zenders. belgacom tv die heeft ook zo een lage bitrate voor hun zenders. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gene 1225 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Morgen groot wokfeest bij mij thuis : alle schotels op het vuur en vlees met groente erin : dat is het laatste wat ik van mijn vrouw gehoord heb . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
digitaal kijker Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: helmuteke mijn vrouw begint zenuwachtig te worden, geen maria op VTM , denk dat dit het nekschot wordt voor TVV ze herhalen dat morgen ook nog dacht ik zo rond 18 uur. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: Dirk009 Origineel bericht van: Pletskop Nu begint het toch wel heel lange te duren... Heb vandaag net een aanbieding van telenet gekregen: Voor 7 euro per maand extra bij mijn internetabonnement een hd-digicorder... groovyshake... die box heeft ook z'n kuren hoor, zie maar op digitalcafe.be staan genoeg problemen over op. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
helmuteke Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 haha , toch niet via Iwatch ???? Lap dat hebben we ook niet. ik moet het weer horen vandaag show me a hero and i write a tragedy
adupont Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Citaat: haha , toch niet via Iwatch ???? Lap dat hebben we ook niet. ik moet het weer horen vandaag Iwatch is ook te bekijken via vtm.be
Lithion Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 misschien iwatch.be Voor hetzelfde geld is er just een grote storm en wordt uw Telenet kabel van de mast gerukt. In zo'n geval moet je wachten tot de volgende werkdag om terug beeld te hebben (in beste geval). Of de elektriciteit valt uit voor 2h door een defecte cabine.
digitaal kijker Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: markie2 Ik weet niet wat ik moet geloven over stroomuitval en zo, dreambox is hier gestart voor een opname (Will & Grace) van 18u45 tot 19u30, en ik heb op m'n opname 45 minuten geluid zonder beeld. Kan iemand dat uitleggen? Ik ben wel heeeeeel benieuwd! Ik gok eerder op een probleem met hun secabeveiliging... en loopt dit geluid door tot het einde zonder stoppen, kan zijn dat die een deel opgenomen heeft en aangeeft dat het 45 min lang is. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
markie2 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 'k Zal hem een tijdje laten lopen VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
Lithion Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 TVV is ook maar om 19h15 uitgevallen en uw opname is gestart om 18h30
notrius Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: Lithion TVV is ook maar om 19h15 uitgevallen was 5 minuten vroeger -> 19h10
Skindred Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 http://status.easyhost.be/ Voor wie wil weten hoe het er mee staat
Benbits Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 ocht, voor die paar uur dat we niet kunnen kijken, we hebben een schotel voor iets hé, keus genoeg daarboven in de lucht... b. ps: vroeger bij telenet had ik meer uitval.
Dirk009 Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker Origineel bericht van: Dirk009 Origineel bericht van: Pletskop Nu begint het toch wel heel lange te duren... Heb vandaag net een aanbieding van telenet gekregen: Voor 7 euro per maand extra bij mijn internetabonnement een hd-digicorder... groovyshake... die box heeft ook z'n kuren hoor, zie maar op digitalcafe.be staan genoeg problemen over op. Ik heb er 1 bij mijn ouders geplaatst... is topi hoor...(de laatste versie en software) DM800 - Tv-vlaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen