Gast allstar Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Laatste tijd gebeurt er dit: Paar keer op een dag gaat het signaal in één keer afzwakken (dit duurt ongeveer 30-60 sec.) en komt het langzamerhand weer terug op het huidige singaal. Je ziet (tijdens het afzwakken) dan het beeld haperen en komen van die blokjes.. Het valt me op dat dit vooral in de lente/zomerse maanden gebeurd (dit gebeurde niet in de winter) Vorig jaar, deze tijd, had ik dit probleem ook in de zomerse maanden.. Het ligt niet aan de volgende punten: - lnb (want hoezo doet ie 's winters wel perfect) - andere electronische apparaturen (ik heb niks aangeschaft, verzet etc.) - een boom of een andere voorwerp staat niet voor de schotel - een duif (die zijn rustplaats zoekt:P) Gegevens DM500s: - Gemini software - Eutelsat W3A (7e) PS: Ik heb twee schotels: één van Astra 19.2 en één van Eutelsat. En het probleem brengt zich alleen voort bij Eutelsat (en niet bij Astra 19.2) Alvast bedankt
rommelaar Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Heeft de box voldoende ventilatie?Omdat je er alleen zomers als de themperatuur op loopt last van hebt. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
JBnl Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 mogelijk is de voeding slecht aan het worden. groeten,JBnl
Gast allstar Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Bedankt voor jullie reacties. Maar hoezo gebeurt dit alleen bij Eutelsat en niet bij Astra dan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen