Gast Unknown Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Kan iemand dit mischien vertalen naar Nderlands? Citaat: Ok, kompletten Releasetext schenk ich mir jetzt mal, ist gleich den anderen 4.2er Images die Heute oder Morgen für die E2-Boxen kommen. Wobei der Text wirklich durchgelesen werden sollte, siehe z.B. neues Hardware und Camd Handling. Warum noch mal ne Beta und kein "normales" Image? Ich sag mal so... E2 wird wohl ewig Beta auf der 7020 bleiben und soviel konnten wir nicht fixen gegenüber der letzten Beta (Zeit). Scart sollte jetzt automatisch umschalten (wenn aktiviert). Spannungswechsel bei 16:9 am Scart, konnte ich aber nicht testen. Ein paar Fixe für Help-Taste, Rote-Taste. Ansonsten Danke für die, die das letzte Beta-Image ausprobiert haben um so das E2 auf der 7020 voran zu bringen. Nicht wundern das das Image schon wieder eine 4.2 ist, wir könnten es ja auch 4.2a nennen (wollen mit den anderen E2-Image gleich kommen/bleiben). PS.: Keine Camds mehr bei der alten Beta installieren, die Scripte würden für das neue Handling angepasst und laufen nicht mehr Download: ZSHARE Download: MEGAUPLOAD
jopiesat Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Mijn poging: Ok, de complete release-notes laat ik even zitten, deze zijn gelijk aan de andere 4.2 Images die vandaag of morgen voor de E2 boxen uitkomen. Waarbij de release-notes goed doorgelezen moeten worden, kijk bv. bij nieuwe hardware en Camd afhandeling. Waarom nog een beta, en nog geen 'normale' image? Ik zeg het maar zo... E2 zal wel voor eeuwig beta blijven op de 7020 en gezien de tijd konden we niet zoveel repareren ten opzichte van de vorige beta (tijdgebrek). Scart zou nu automatisch moeten omschakelen (wanneer geactiveerd). De spanningswissel bij 16:9 op de Scart konden we helaas niet testen. Een paar bugfixes voor de Help-toets en Rode toets zijn doorgevoerd. Verder dank ovor degene die de laatste beta image hebben geprobeerd om zo de E2 op de 7020 op niveau te krijgen. Je moet niet verbaasd zijn dat deze image weer een 4.2 is, we hadden 'm ook 4.2a kunnen noemen. (we willen met de andere E2 images gelijk komen/blijven) PS: Geen Camds meer op op de oude Beta installeren, de schripts zijn voor de nieuwe afhandeling aangepast en werken niet meer.
tritium Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 hee leuk, een E2 image voor de 7020. maar wat zijn de voordelen van enigma2 tov enigma1 ???
hemertje Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Er zijn genoeg voordelen van Enigma 2 tov Enigma1, alleen niet om Enigma2 op een Enigma1 box te draaien volgens mij... Op een Enigma2 box met heel wat meer CPU en geheugen dan in de Enigma1 boxen kost het al heel wat tijd om op te starten. Enigma2 op een Enigma1 box draaien is naarmijn idee alleen een prestige project om te laten zien dat het werkt los ervan dat het ook stabiel en soepel loopt... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
rommelaar Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Inderdaad Hemertje zapt de enigma 2 image op de 7020 iets langzamer. Maar toch zijn mijn eerste indrukken van de image positief.Ik ben nog niet tegen onoverkomelijke problemen opgelopen met deze image. Zijn er nog plannen van jullie pli team ook om een enigma 2 image voor bv de 7020 te maken? Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
hemertje Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: rommelaar Inderdaad Hemertje zapt de enigma 2 image op de 7020 iets langzamer. Maar toch zijn mijn eerste indrukken van de image positief.Ik ben nog niet tegen onoverkomelijke problemen opgelopen met deze image. Zijn er nog plannen van jullie pli team ook om een enigma 2 image voor bv de 7020 te maken? nee... we houden enigma op de enigma boxen en enigma2 op de enigma2 boxen. wat zijn volgens jou dan de voordelen? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
rommelaar Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Bedankt voor je antwoord. Op het moment zie ik nog niet direkt voordelen.Maar het lijkt me dat in de toekomst de ondersteuning van enigma 2 zal toenemen. Als je dan met bv de 7020 die nog lang niet af is ook futures voor enigma 2 kunt gebruiken is dit naar mijn mening een aanwinst. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
tritium Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 en werkt die youtube-plugin dan ook? want die is er alleen voor E2. en die lege ruimte naast de tuner, zou daar dan mischien een 2de in kunnen? ik ga hem proberen zodra mn vrouw klaar is met tv kijken.
Gast Unknown Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: tritium en werkt die youtube-plugin dan ook? want die is er alleen voor E2. en die lege ruimte naast de tuner, zou daar dan mischien een 2de in kunnen? ik ga hem proberen zodra mn vrouw klaar is met tv kijken. YouTube plugin is er ook voor de E1.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen