Miauw Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Mijn moeder heeft een koelkast met ingebouwde vriezer. Bosch KTL1745 Deschakellaar van de deur zorgt er voor dat het lampje gaat branden, maar op één of andere mannier blijft het hangen waardoor de binnenverlichting happerend gaat branden. Het flikkert dus zo nu en dan. Het lampje is in orde, maar de schakellaar maakt ergens niet goed contact. Waar kan ik een goed schema of tekening vinden hoe ik het kastje van de verlichting voorzichtig kan open maken? Of heeft iemand anders een beter idee? Een monteur is niet de moeite meer, dus doe ik het graag zelf. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
columbo Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 meschien een beetje kontact spray doet soms wonderen wat betreft dé montage even goed kijken hoe iets bevestigt is .meschien kun je met het slangetje dat bij een busje kontact spray geleverd word er tussen komen.
alx Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Wel even de stekker er uit dan! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Miauw Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Geplaatst: 26 april 2009 contactspray heeft ook een nadeel dat een hoop troep blijft plakken, lijkt mij niet heel bevoordelijk voor een koelkast waar je producten in bewaard. Ik vraag mij ook af waar de schakellaar zich bevind, want het buiggedeelte lijkt een kunststof schuifje aan te duwen. Weet niemand een schema hoe zo'n blok gemonteerd zit? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
columbo Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 contact spray is goed maar je moet het met mate gebruiken er is ook spray die geheel opdroogt,kijk en vraag bij je plaatslijke onderdelen schop,schema's kun je meestal vegeten die worden niet aan partikulieren geleverd,is voor behouden aan onderdelen schop's.shakelaar zit in het blok als het goed is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen