Ga naar inhoud


Tv Vlaanderen nog steeds uit!!!


Gast Nailshine

Aanbevolen berichten

Gast Nailshine

Hier (Limburg) ligt tv Vlaanderen sinds gisteren avond nog steeds uit. Wij zitten bij Telenet en krijgen de melding : "op deze frequentie momenteel geen signaal" ...

Waar ligt dit aan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp wel niet hoe je schrijft dat TVVlaanderen eruit ligt en daarvan een melding krijgt via Telenet.

 

Heb je nu kabel of sat ?

 

De storing die er gisteren was en enkel de Vlaamse zenders betrof, is blijkbaar sinds gisterenavond 21u20 hersteld, dus daaraan kan het in alle geval niet liggen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nailshine

Sorry, ben nog maar een beginner.

 

Telenet is onze internet provider, vandaar dat ik dacht dat er dat misschien ook mee te maken had (las op het forum iets ivm Scarlet).

 

We kijken dus via de satelliet - dreambox.

Reeds geprobeerd om de dreambox opnieuw op te starten, maar de zenders van Tv Vlaanderen liggen nog steeds uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, heb je beeld op de FTA-zenders of niet.

 

Indien niet, dan ligt het waarschijnlijk aan je hardware, probleem met je toestel, aansluitingen, LNB of schotel.

 

Als je de FTA-zenders ontvangt, maar niets gecodeerd dat je anders ontvangt dan ligt het probleem bij je card of aan je ontvanger.

 

Welk is de geldigheidsdatum van je kaart. Is deze nog steeds geldig of uitgeschakeld door TVVLaanderen en heb je de nieuwe nog niet toegekregen of is deze verloren gegaan ?

 

Welk pakket heb je want als het een pluspakket is of hoger zou je de nieuwe kaart al moeten hebben.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier bij mij in West-Vl. geen Tv-Vlaanderen te ontvangen.

Werk met een maxplus 2100 en alle nieuwe soft en firmware zit erin .Ook heb ik al een maand de nieuwe kaart en die werkte prima tot vanmorgen. Heb zelf gisteren nog tot 20.00 u gekeken op Tvv .

Begrijp er niets meer van .

 

Groeten Marnik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Welke is de geldigheidsdatum op je kaart ? M.a.w. ontvangt je kaart de updatepuls.

Greets


Paullo , het is de nieuwe kaart die ik al een maand ontvangen heb en als ik deze nu bekijk staat er nergens een geldigheidsdatum op .
Wat u bedoeld met updatepulls weet ik niet . Kan u dit even uitleggen ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marnik


Paullo , het is de nieuwe kaart die ik al een maand ontvangen heb en als ik deze nu bekijk staat er nergens een geldigheidsdatum op .
Wat u bedoeld met updatepulls weet ik niet . Kan u dit even uitleggen ???


Voor de Maxplus 2100 is het Menu,onderaan CA, Seca,Consultation, TV Vlaanderen, en nu zie je de datum plus welke pakketten je hebt.
Maar nogmaals hier werkt alles dus één en ketnet/canvas. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zelfde prob geen tv maar als ik mijn kaart bij iemand anders steek lukt het wel .mijn decorder wil mijn kaarty niet meer lezen en daar bedoel ik enkel mijn eigen kaart met andere kaarten geen prob heb een sab

Link naar reactie
Delen op andere sites

De geldigheidsdatum van de kaart staat niet op de kaart, maar moet je opzoeken in het menu van je ontvanger, zoals Aart het omschrijft.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...