Gast Django Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Daar onze Loewe de geest heeft gegeven willen wij naast de Panasonic Plasma als tweede toestel een LCD kopen. Nu is mijn vraag, zit er veel verschil in de kwaliteit van het beeld tussen de diverse merken?
winwiz Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Ja. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 zou natuurlijk weer met z'n allen een heel lang verhaal kunnen schrijven maar sluit HIER aan dan lees je al een hoop ervaringen en meningen. ligt natuurlijk ook een beetje aan beeldformaat en je wensen. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Django Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Mijn dank is groot, ik ga daar eens neuzen.
minplus Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Denk dat je daar geen antwoord op je vraag vindt, want het gaat daar vnl. over plasma's. Persoonlijk vind ik alleen de Pioneer-plasma's erg mooi, de Pana's waar iedereen zo enthousiast over is spreken me niet aan. Tussen de verschillende LCD's is een enorm verschil. Heb zelf gekozen voor de nieuwste 200 Hz Sony-LCD (KDL-40Z4500), die is schitterend, maar gloepende duur. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Origineel bericht van: minplus Persoonlijk vind ik alleen de Pioneer-plasma's erg mooi Zal zeker een kwestie van smaak zijn, maar ook voor velen een van verhouding prijs/kwaliteit. Het gevolg van de prijzen van Pioneer-plasma's is in ieder geval dat Pioneer gestopt is met plasma's. Panasonic niet. Die maakt ze alleen maar nog groter. Origineel bericht van: minplus Heb zelf gekozen voor de nieuwste 200 Hz Sony-LCD (KDL-40Z4500), die is schitterend, maar gloepende duur. Maar dat waren de Pioneers dus ook. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Django Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Inderdaad, ik ben daar niet wijzer geworden. Overwegen nu maar een tweede Panasonic 37" Plasma erbij te kopen. Had liever een een 32" genomen, maar dat hebben ze niet, dan wordt het een 32" LCD. Schijnt volgens bepaalde techneuten ook goed te zijn. Maar ja, wat de boer niet kent, vret hij niet.
Yoran Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Zeer verstandige boer ben jij.. My DM7025 is MiLo-powered
Snurker Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Origineel bericht van: Django Schijnt volgens bepaalde techneuten ook goed te zijn. Maar ja, wat de boer niet kent, vreet hij niet. Tja wat schijnt er volgens de techneuten goed te zijn ?? Als je een LCD gaat aanschaffen .. let dan op de snelheid van het scherm in milliseconden.. 10 t/m 20 ms is tergend langzaam in bewegingen 2 t/m 5 is redelijk een tweede keus kan de invalshoek van kijken bepalen heel veel schermen wat te hoog in de slaapkamer opgehangen geven slecht beeld. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
mereltje Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Vind je 1250 duur? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Django Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Ik heb wat sites gelezen m.b.t. LCD en daar kwam naar voren, dat Panasonic de beste LCD's zou hebben. Maar gezien onze ervaring met de 42" plasma van Panasonic zal het een 37" plasma worden. Komt niet in de slaapkamer, maar in een kamer waar o.a. een grote puzzeltafel staat. Als je het puzzelen even zat bent, kan dan naar de Pana gekeken worden met een tweede UPC box.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen