Ga naar inhoud


[TF7700PVR] probleem LAN verbinding


alfred de witt

Aanbevolen berichten

Via ie kan ik mijn tf benaderen alleen vind ik het niet gebruiksvriendelijk. daarom filezilla en ws-ftp gedownload maar deze programma's blijven hangen op mijn password en vragen steeds om mijn password. Via ie en guest en invoeren password heb ik wel contact met mijn tf. Wat doe ik verkeerd?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alfred,

Via Menu - Installatie - LAN Setting - IP Configuratie kun je een User ID en Password ingeven mits je dit al niet hebt gedaan.

Ik weet niet wat het standaard vanaf fabriek ingevulde User ID en Password is maar dat ken je zonder meer wijzigen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ik kan bij mijn browser quest en een pasword ingegeven. Wanneer ik via mijn browser het adres in type krijg de vraag user + pasword in te vullen, na enter voila contact.

Als ik hetzelfde doe met een ftp programma blijft hij hangen op he password, niet correct ?

Het ene prg wel en de ftp prog. niet.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad vreemd.

Hier in feite dezelfde situatie, TF7700HDPVR en als ik FTP gebruik van Filezilla 3.2.4 of van Total Commander 7.04 dan geef ik het eerste keer het User ID en Password in zoals in de TF ingevoerd en ik heb daarna met beiden verbinding.

Welke versie FW gebruik jij voor de TF?

Ik weet dat er met de vorige versies problemen met FTP gemeld zijn.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt in FileZilla de transfer-status kiezen, auto/active/passive. Een andere instelling wil wel eens helpen (meestal passive), standaard is automatic ingesteld.

Xtrend ET9500 - Topfield 5000 - Maximum E85 schotel - 2x quad Alps - 2x quad Inverto-UB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...