Ga naar inhoud


nieuwe wasmachine kopen


jacobus

Aanbevolen berichten

Citaat:
eenmaal een maandagmorgen model, dan blijft het een maandagmorgen model.


Dat is natuurlijk allemaal kletskoek, je hebt dinsdag, woensdag, donderdag enzovoort enzovoort enzovoort, dus er zijn veeeel meeer 's morgens en 's middags... :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik raad af: Bauknecht.

Nu na 10 jaar vervangen door een LG. De Bauknecht moest iedere 3 maanden weer gerepareerd worden.

 

Miele is waarschijnlijk de beste, want gaat 2x zolang mee, maar kost ook 2x zoveel. Kosten per jaar zijn dus gelijk. Maar als je over 10 jaar een nieuwe koopt van een ander merk is die waarschijnlijk wel beter dan de op dat moment 10jaar oude Miele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle antwoorden,

siemens heeft nu mijn voorkeur, maar ik ga ook nog ns de LG machines bekijken.

Ik heb een AEG gehad, zie heeft het 15 jaar volgehouden.

Ik heb nu tijdelijk een merkloos ding staan, maar die gaat er zo snel mogelijk weer uit. Wast op zich wel ok, maar duurt een halve dag voordat ie klaar is. Maar goed, dat ding heb ik bijna voor niks gekregen, en geeft me nu de tijd om ns op mn gemak rond te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook toe aan een nieuwe wasmachine. Mijn huidige MIele set (wasmachine + droger) is meer dan 25 jaar oud. Ik heb alleen twee keer een temperatuur schakelaar van de droger stuk gehad.

 

De volgende wordt echter een Bosch. Dat zijn 8kg machines, Miele zit nog steeds op 6kg met een kleinere trommel.

 

Bosch (Siemens wellicht ook) heeft een topmodel dat je alleen bij de vakhandel zou kunnen krijgen. Die machine is uitgerust met zwaardere lagering, dus daar ga ik voor. Overigens ook voor hun warmtepomp wasdroger, scheelt meer dan 50% in stroom kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin had een Zanussi die is 22 jaar geworden. Nooit iets aan gehad. Begon nu te lekken. Zal niet veel geweest zijn maar je gaat ook geen geld meer uitgeven aan zo'n oud apparaat.

 

Gelukkig hadden we ook mijn Bosch meeverhuisd. Die is pas 23 jaar oud :D. Nooit iets aan gehad.

 

Conclusie: Je weet het niet hè!

 

NB: En die warmtepomp drogers zijn mooie dingen. Je spaart inderdaad 50% stroom maar daar staat tegenover een 2 keer zo hoge aanschafprijs.

 

De verwachting is dat je die extra kosten er niet uit haalt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Asko (Cylinda) wasmachine. Dit is een heel bekend merk in Zweden, waar het vandaan komt, maar ook in de andere scandinavische landen. Asko is net als Miele niet goedkoop, maar gaat heel erg lang mee. Ze gebruiken ooko direct drive motoren die geen slijtage kennen en dat soort dingen. Belangrijk (afhankelijk waar je hem gaat neerzetten) is dat Asko heel erg geruisloos is... je hoort helemaal niets als je de verzie neemt met de klep ervoor. Voordeel van die klep is ook nog dat je wasgoed niet op de grond valt als je dit uit de machine haalt.

 

Ik heb ook een vaatwasser van Asko en zou er weer een kopen als er een kapot zou gaan.

 

Kopen moet je een wasmachine volgens mij gewoon bij de goedkoopste internet shop... Dat scheelt erg veel geld!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Ik dacht dat hier geen reclame gemaakt mocht worden?? confused:D


Merknamen en ervaringen kunnen gewoon genoemd worden, uiteraard geen winkels of internetwinkels waar die verkocht worden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...