littlesister Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Ik heb een 7025+ aangescaft en probeer nu mijn DVD speler door te lussen via SCART. Bij het aanzetten van de DVD speler wordt het beeld niet overgenomen op de TV (lees: zie gewoon het beeld van de Dreambox; uit of aan). Als ik in het hoofdmenu op 'VCR scart' druk (Gemini 4.2) dan krijg ik de foutmelding: "Wanneer u dit ziet, is er iets mis met uw scart aansluiting.". Iemand een idee wat dit kan zijn?
Gast MiLo Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Ja, er iets mis met uw scart aansluiting. Geen geintje. Normaal lust hij goed door, je krijgt deze boodschap alleen te zien als de aangesloten DVD speler niet werkt.
Dolf Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Verander eens: menu, instellingen,systeem,audio/video: Automatisch scart schakelen: activeren. Werkt hier goed. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Beobuddy Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Je kan ook eens kijken wat er gebeurt als je de DVD alleen op composiet (ook wel FBAS genoemd in de handleiding DM) instelt. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
peter-nmgn Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 scartkabel defect misschien? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen