Gast audia Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 beste mensen ik heb een nieuwe tv vlaandere kaart gisteren is plots alles uit gevallen bedoel vlaamse zenders mijn decorder weigerd enkel mijn kaart te lezen steek ik mijn kaart op andere decorder dan lukt het wel .ik heb nu een vorlopige kaart gekregen mens zij dat mijn kaart geblokeerd is omdat ik met een sab zit van decorden en niet een goedgekeurd is van tv vlaanderen . klopt dit of is er een ander prob? alvast bedankt voor luisterend oor grtz
Lithion Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Vraag eens terug een activatiepuls aan via de site van Tvv
Gast audia Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 maar waarom leest hij mijn kaart niet en andere wel
Lithion Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Slechte ontvanger? Reset die eens of trek eens de stekker uit.
Gast audia Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 hebben dat geprobeerd rare is dat het enkel bij mijn kaart is dat hij niet leest en als ik die bij iemand anders steek wel lukt . daarvoor werkte dat perfect is gewoon na uitval gisteren van tv vlaanderen dat ik nu prob heb
TokeMUp Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Als je een heractivatie aanvraagt via web site van tvv, krijg je dan de bevestiging dat aanvraag verwerkt wordt of krijg je de melding dat het mislukt is. Indien het mislukt is, dien je het nummer van de service lijn te bellen. Via deze weg kan je de kaart terug laten activeren. Als het gelukt is zou uw kaart moeten werken. Als je ontvanger teminsten goed is. Over welke ontvanger (merk,type) spreken we? mvg
Gast audia Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 mijn decoreder wil mijn kaart niet lezen en enkel mijn kaart al de rest van kaarten leest hij wel . en die kaart die hij niet leest doen het wel op andere decorders
TokeMUp Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Stop je kaart dan eens in een andere ontvanger als je een heractivatie aanvraagt. Daarna terug in jouw ontvanger. Merk en type ontvanger? mvg
TokeMUp Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 is dit met CI module of ingebouwde seca kaart lezer? mvg
rommelaar Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Als ik alles zo lees ben ik bang dat je kaartlezer kapot is of je hebt verouderde software er in.Bij mijn weten werkt de sab ook met een softcam. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Homer Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Hallo, Je dient nieuwe soft in te brengen, en dan werkt de seca3 kaart terug ok! dit moet je doen met kabel en pc. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast audia Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 neen ligt gewoon aan de kaart die is dunner dan de oude .waar ik mijn toestel heb gekocht had nieuw firm opgeplaatst maar lag aan stomme dunnere kaart klevertje erop en werkte terug
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen