edbe Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 mijn ouders hebben bij Ziggo een pakket aangeschaft, een pakket van 3 in 1 dus telefonie,tv,internet bij elkaar... dus begin vorige week kregen ze het hele spul van TNT post. ik ben vorige het hele pakket gaan monteren...alles werkte meteen. jl. zaterdag kregen mijn ouders weer een nieuwe pakket aan de deur gepost, hetzelfde pakket wat ze nu al hebben. zijn ze nu verplicht om deze pakket terug te sturen ??? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 hadden mijn ouders ook maar die hebben het de postbode niet eens laten overhandigen moet ie zelf maar mee slepen zij mijn pa nog vooral terug sturen of niet aannemen, want ziggo zal je ook zomaar een dubbele rekening sturen. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast SATMAN Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Hallo Edbe, Ik hoop niet dat je dezelfde ellende krijgt die ik met @home heb gehad ook n.a.v. de levering van 2 pakketten (ik kan dus niet oordelen over ziggo) maar dan ben je mooi in de aap gelogeerd m.a.w. heel veel mailen kopieeren en bellen omdat weer recht te breien en eindelijk na een half jaar was het weer o.k. Stuur het pakket als het kan ongeopend retour maar doe dit wel op een manier zodat je dit kunt bewijzen maak overal kopieen van... Sterkte.. Satman
dream-on Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 heb hier ook 2 pakketten gehad. en dus ook 2 extra smartcards. (want ik had al eentje). Ik heb beide pakketten mooi gehouden, heb intussen ook de factuur gehad en die klopte. dus als ik ff tijd heb staat er 2 humaxjes meer op marktplaats. Vu duo2 met pli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen