Ga naar inhoud

Ik kan de harde schijf niet meer benaderen. Ook niet formatteren. Wat nu?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan de harde schijf van mijn DM8000 niet meer benaderen. Als ik iets op wil nemen dan krijg ik een foutmelding. Ook als ik hem wil formatteren dan krijg ik een foutmelding. Als ik naar de opgenomen bestanden ga dan geeft hij geen bestanden aan. Wat zou dat kunnen zijn ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

even via ftp kijken of de map movie nog op de hdd staat, of elk andere map waar je je opgenomen bestanden heenschrijft.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Ja via ftp kan ik hem benaderen. Ik heb al een aantal films veilig gesteld door ze naar mijn pc te halen.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ja dat wordt moeilijk voor me om dat na te kijken. Ik weet niet hoe ik dat kan zien. Maar het heeft wel altijd gewerkt en ik kan ook niets opnemen en ik kan de schijf ook niet formatteren.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Hoi, Ik ben eruit. Stom van me. Ik had via de pc met ftp de naam movie veranderd in Films. Dan kan hij natuurlijk het pad niet vinden. Slotje kan erop.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Klopt. Niet goed opgelet. Sorrie. De groeten.

Daarkendemeelachen !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen