pukje Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Sjaak zo kan je het niet stellen ,de mensen uit de krotte wijken van india china enz hebben een veel beter afweer systeem wij ,salmonella enz doen hun niets terwijl wij er dood ziek van kunnen worden.
SalimRMAF Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Ikzelf denk dat de CIA gewoon zin had om een virus te maken. Ze zijn er erg goed in, kijk maar naar het 9/11-virus, of AIDS. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
pukje Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 en de kgb met het geheime pokken virus HA HA HA HA ,je laat me echt lachen en niet te vergeten welke virussen de aliens meenemen.
theparasol Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Survival of the fittest... is weer goed tegen de overbevolking. Gezondheid is iets vanzelfsprekends hierzo in het westen en ach en wee als dan ineens blijkt dat de moderne wetenschap machteloos moet toezien hoe een ziektekiem ongehinderd de wereld veroverd. Volgensmij is er voor mensen gezond van lijf en leden niets aan de hand. En dat is hier in Nederland gelukkig de meerderheid! Ben het wel met Sjaak eens dat die ziekten altijd daar tot wasdom komen waar het niet zo nauw met hygieëne e.d. genomen wordt. @Satvet: bedankt voor de verhelderende antwoorden/verklaringen.
boaz Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: theparasol Volgensmij is er voor mensen gezond van lijf en leden niets aan de hand. En dat is hier in Nederland gelukkig de meerderheid! Ben het wel met Sjaak eens dat die ziekten altijd daar tot wasdom komen waar het niet zo nauw met hygieëne e.d. genomen wordt. @Satvet: bedankt voor de verhelderende antwoorden/verklaringen. Van dat eerste moet je niet bij voorbaat uitgaan. En dat tweede, het is niet de hygiëne maar het dicht opeen leven van mensen en dieren. Wanneer heb jij voor het laatst een levend varken of levende kip gezien? En juist in Hong Kong, of eigenlijk net buiten Hong Kong zijn veel bedrijven met varkens en eenden gecombineerd, en aan mensen hebben ze daar ook al geen gebrek. Plus dat veel pluimvee levend verhandeld wordt op de markt. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
pukje Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Het is nu een groot probleem door het reizen over de wereld In de tijd van columbus zijn in zuid amerika hele indianen stammen uitgestorven door virussen die wij uit europa hebben megenomen. mexicocity wil nu de stad dicht gooien ,niemand er in en niemand er uit ,maar op de vliegvelden in o.a. nederland en duistland worden de pasagiers uit mexico niet gecontroleerd op koorst zoals in de aziatische landen. Ik ga nu zeggen wij zijn onvoorzichtiger als in azie
madhunter Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Satvet, bedankt voor je uitleg, hier spreekt een man met verstand van zake. met hartelijke groet, Johan
JosFop4Sat Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 In Nederland dacht men in september 2008 dat de economische crisis aan ons voorbij zou gaan........... Er is vooralsnog geen reden tot ongerustheid. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
pukje Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: pukje Ik ga nu zeggen wij zijn onvoorzichtiger als in azie Hoezo wij onvoorzichter dan in azie? Ik vind dat de EU weer een laks is met het ervoor te zorgen dat het virus hier niet binnen komt. op de vliegvelden van de USA Canada tokio hongkong enz enz worden de pasagiers uit mexico met infrarood camera's gecontroleerd op koorts ,bij koorts direct naar de vliegveld dokter. Hier in de EU doen ze bij binnen komen NIETS. Hier moeten eerst de e.v.t. zieke pasagiers met bus/tram/metro naar huis en dan naar isoleer afdeling van ziekenhuis
satvet Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Origineel bericht van: pukje Het is nu een groot probleem door het reizen over de wereld In de tijd van columbus zijn in zuid amerika hele indianen stammen uitgestorven door virussen die wij uit europa hebben megenomen. mexicocity wil nu de stad dicht gooien ,niemand er in en niemand er uit ,maar op de vliegvelden in o.a. nederland en duistland worden de pasagiers uit mexico niet gecontroleerd op koorst zoals in de aziatische landen. Ik ga nu zeggen wij zijn onvoorzichtiger als in azie Jouw eerste alinea is tot voor kort als waarheid aangenomen, recente onderzoeken bewijzen echter dat een ander, inheems virus verantwoordelijk is geweest in combinatie met de enorm verslechterde omstandigheden voor de indianen. Priesters die veel onder de indianen verbleven sneuvelden ook. Bedenk dat alle acties uiteindelijk alleen maar vertragend werken, tegenhouden lukt niet. Wat niet wil zeggen dat je geen maatregelen moet nemen, al was het maar om tijd te winnen voor vaccinproductie. Overigens, stress verlaagd de weerstand, dus niet in paniek raken.
satvet Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: pukje Ik ga nu zeggen wij zijn onvoorzichtiger als in azie Oh ja...?nog eentje dan: Citaat: Waar komt vogelgriep vandaan? Vogelgriep is een influenza A-type. Watervogels en vooral eenden zijn de natuurlijke bron van alle influenza A-virussen. De uitbraak van het vogelgriepvirus H5N1 is begonnen in China in 1997. Die uitbraak duurde echter maar kort. In 2003 stak de ziekte echter weer de kop op en breidt zich sindsdien uit over de wereld.. Hoezo wij onvoorzichter dan in azie? Leesvoer voor Sjaak(k) en Pukje, maar ook voor anderen interessant.
pukje Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Het alarm niveau voor een pandemie is verhoog van 3 naar 4 bij 5 is een accute bedreiging voor een pandemie dan wordt het (sociale) leven op een minimum beperkt zoals geen bijeenkomsten scholen dicht enz enz ,ik denk zoals het nu in mexico city is. Ik denk toch niet dat het zo harmloos is dan dat ze zeggen. In duitsland weer 3 nieuwe verdachte personen die uit mexico zijn gekomen.
Pestvogel Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Is het bekend hoeveel kuurtjes Tamiflu er in Nederland beschikbaar zijn ? Ik hoorde alarmerende geruchten over een belachelijk laag aantal,maar ik mag toch aannemen dat er inmiddels voldoende voorraad is. Kent iemand de feiten? Gr. Pestvogel.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Origineel bericht van: Pestvogel Is het bekend hoeveel kuurtjes Tamiflu er in Nederland beschikbaar zijn ? Ik hoorde alarmerende geruchten over een belachelijk laag aantal,maar ik mag toch aannemen dat er inmiddels voldoende voorraad is. Kent iemand de feiten? Gr. Pestvogel. 4.5 miljoen kuurtjes zijn bedschikbaar.
Gast decodertje Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 en je kunt het online bestellen.zolang de voorraad strekt. er zijn al veel mensen aan het hamsteren. 10 capsules 79.95. grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen