Ga naar inhoud


Geen nieuwe smartcard


Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Vanavond werd ik gebeld door een CanalDigitaal colporteur die mij één of ander pakket wilde aansmeren omdat ik zo'n trouwe klant ben.

Ik heb hem meteen gezegd dat ik geen interesse had maar wel graag wilde weten wanneer ik mijn nieuwe smartcard krijg voor mijn basispakket. Ik overviel hem daar waarschijnlijk mee en hij vroeg aan mij hoelang ik al CanalDigitaal had. Ik zei hem dat dat ongeveer 3 jaar is waarop hij mij vertelde dat ik dan geen nieuwe smartcard kreeg, dit was alleen voor mensen die al meer dan 5 jaar lid zijn :D.

Op mijn vraag waarom dat dan was bleef hij mij het antwoord schuldig, maar hij verzekerde mij dat ik een goed kaartje had.

Hij had duidelijk alleen het verkoopscriptje voor zich liggen.


Geplaatst:

Hmmmm, dat is wel interessant. Zelf ben ik nu bijna vijf jaar abonnee (ook met groen/grijze kaart). Ik verbaasde me er al over dat Canal Digitaal met zo'n grote operatie bezig is en dat ik als abonnee daar totaal niets van hoor (van hun dan). Uit dit soort fora moet ik vernemen dat de uitrol van Seca3 gaande is. Nu begrijp ik dat ik mogelijk nooit iets horen zal. Opvallend is ook dat op de Canal Digitaal website deze operatie genoemd wordt. Gezien de impact lijkt me dat wel vermeldenswaardig. Wat dit nu betekend voor de geruchten dat Seca2 ergens later dit jaar uitgeschakeld zal worden is dan helemaal interessant. Dan zou bij mij het beeld op zwart gaan en ben ik abonnee af?

  • Moderator
Geplaatst:

Je krijgt als SECA 2 klant vanzelf een brief met een nieuwe kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: clark-kent
Hmmmm, dat is wel interessant. Zelf ben ik nu bijna vijf jaar abonnee (ook met groen/grijze kaart). Ik verbaasde me er al over dat Canal Digitaal met zo'n grote operatie bezig is en dat ik als abonnee daar totaal niets van hoor (van hun dan).


Als je goed geregistreerd staat dus niet verhuisd bent en het niet doorgegeven hebt hoef je zelf helemaal niets te doen je krijgt vanzelf bericht van CanalDigitaal. laugh
Geplaatst:

Dan wachten we rustig af. Blijf het alleen vreemd vinden dat niets aangekondigd is. De impact van deze actie kan groot genoeg zijn dat mijn apparatuur niet meer werkt met de nieuwe standaard. Nu kan ik dat alleen maar ontdekken in de week dat ik de kaart krijg en zou dan heel snel naar alternatieven moeten zoeken. Dankzij dit forum weet ik dat het er aan staat te komen en kan ik vantevoren al een en ander uitzoeken, maar naar mijn idee zou Canal Digitaal dit mij tijdig moeten aankondigen zodat ik mijn huiswerk tijdig kan doen. Het is niet hun verantwoording dat mijn setup blijft draaien, maar ik zie het als goede service dat zij meehelpen mijn setup draaiende te houden door het verstrekken van informatie.

Geplaatst:

Ik mag toch hopen dat alle kaartjes (ook van jongere leden) omgeruild worden.

 

Mijn 2e kaartje had ik namelijk met een vlaam geruild en zijn kaart staat al een maand op zwart (datum op 01-01-1991 vanwege waarschijnlijk al naar seca3 gemigreerd). Helaas reageert hij niet meer op mail mad Dus met de kaartwissel hoop ik een nieuwe ruil met iemand anders aan te gaan.

 

(Bezit trouwens een basis abo met een setop op het 2e kaartje. Heb van beide nog niets vernomen wat betreft de kaartwissel)

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:

Is geen peil op te trekken, zelf weten ze het ook niet goed.

Ik heb twee keer een basis abo en twee keer een eurokaart.

 

Heb al 3 weken binnen 1 x basis en 2 x euro kaart en dit terweil alle kaarten op het zelfde abonneenummer staan, heb CD hierover gemaild kreeg vrij vlot een mail terug dat de situatie bekend was maar dat men niet kon zeggen wanneer de ontbrekende kaart zal komen.

van de kaarten die ik reeds binnen heb zijn de seca 2 kaarten inmiddels uitgezet.

 

De seca 2 waarvan ik nog geen nieuwe heb doet het geruststellend nog dus iets werkt er nog wel daar :D

 

Groetjes........

 

 

Geplaatst:

Is zeker vreemd allemaal.Ik heb basis en STB.

STB is de 2e kaart voor een euro per maand.

Bij mij zijn beide kaarten al vervangen door de nieuwe kaarten.Oude zijn al uitgeschakeld ook.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Ik heb ze op de hoogte gebracht en wacht het maar af, heb wel duidelijk de afspraak dat als ik geen beeld heb ze van mij ook geen geld hoeven te verwachten.......bij de laatste (seca 2) wissel ging het ook goed fout zou compensatie krijgen voor de gemaakte kosten maar dat moet nog komen dus ik bel echt niet en wacht dan wel af wat CD wil.

 

Ik geen beeld zei geen geld en dan is het gelijk over en uit.

 

Dan neem ik wel digitenne tuner in mijn reelbox voor de nl zenders en hobby wel door zonder kaart.

 

Groetjes...........

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Is zeker vreemd allemaal.Ik heb basis en STB.
STB is de 2e kaart voor een euro per maand.
Bij mij zijn beide kaarten al vervangen door de nieuwe kaarten.Oude zijn al uitgeschakeld ook.


Aan allen.
Diegene die een basis pakket heeft met een stb voor 1 euro
betaald maar 1x euro 9,95 .

Satlux

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satlux

Aan allen.
Diegene die een basis pakket heeft met een stb voor 1 euro
betaald maar 1x euro 9,95 .

Satlux


Wat je maar wilt, het is een vrijwillige bijdrage.
Jij betaalt 1 keer, een ander nul keer. 10 keer is vast ook wel goed. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...