timmerman_606 Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 iiyama prolite c171wt geen beeld, geluid is ok en de besturing via toetsen ook. Als je hem opzet heel even beeld en dan weg, led BLIJFT groen. Als ik licht op het scherm zet zie ik beeld dus ik veronderstel dat de inverter het doet. Heb ook even de spanning gemeten op de stekkers die naar de backlights gaan en ik krijg even een spanning (240v?). Voor de rest staat dat ding hier al uren te spelen (geluid en beeld zonder backlight).Raar iemand een idee?
Steve Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 zit er geen smd zekering (F1)op het inverterprintje ?.deze kan hoogohmig geworden zijn. de zekering zal ong 2 amp moeten zijn
timmerman_606 Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 f1 en f2 vervangen zonder resultaat.
timmerman_606 Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 f1 en f2 vervangen (4a 12v), f3 staat netjes 12v op beide kanten. Op de grote diode staan 4,8v .......De elco's zijn vervangen .op eerste zicht geen breuken op het printje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen