Ome Merde Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 dat gaan we hier dus niet bespreken. lan sharing is geen probleem, via internet is uit den boze ... ik ga er van uit dat ts het over lan-sharing heeft ? merDe deze ruimte is te huur
Beobuddy Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: Ome Merde lan sharing is geen probleem, via internet is uit den boze ... merDe Zonder een dicussie op te starten, maar dit snap ik dus niet. Waarom is lan sharing wel bespreekbaar? Internet snap ik. Off topic, ik weet het.... DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Ome Merde Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 lees onze diverse topics hierover maar eens na, met name in wetgeving. merDe deze ruimte is te huur
peter-nmgn Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Probleem zit waarschijnlijk in het afstellen van je schotel. Een dreambox 7020 moet toch minimaal 80% signaal sterkte hebben en minimaal een BER van 0 op een van de Nederlandse kanalen. (deze mag alleen oplopen tijden hevige storm buien). Succes Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen