Ga naar inhoud


Enigma2 Release 0.3.3 morgen beschikbaar


apella

Aanbevolen berichten

Kies je het juiste nummer?

 

ik heb dit multiboot image gebruikt:

 

http://www.sateliti.info/showthread.php?p=55681

 

 

putting these file on your box you will be able to start when your box boots choosing the image you want

 

about buttons...following Tideglo's choices(he is the enigma2 developer for sifteam images on ipbox hd) you can:

 

-pressing 1 =NFS

-pressing 2= USB (without internal hd /dev/sda1)

-pressing 3= USB (with internal hd /dev/sda1)

-pressing 4=Flash

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ok hij loopt.

Alleen het netwerk wil op e2 bij mij niet starten.

Deze werkt op de nlb en de sifteam dg image dus wel 100%

Dit gedoe had ik ook met de andere versies alleen heb ik nog geen crash meer gehad.

Hoe krijg ik het netwerk aan het lopen.

Op dhcp krijgt hij geen ipadres en fix ipadres laad hij wel zien maar geen connectie.

Met de netwerk test zegt hij lanadapter groen.

dhcp groen.

ipadres onbevestigd en dit zowel op dhcp als op fixed.

Wie kan mij nu verder helpen?

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hendrik6073
ik blijf een melding houden op mijn USB stick (IPBOX 910).
De Box blijft in boot state hangen.
heb er al meerdere geprobeert, opnieuw geformatteerd etc etc. Continue de melding
'bad ext2 partition or disk - usb 0:1'
daarna de melding
'booting image at A5FF0000'
en de melding
'Bad magic number'

iemand enig idee wat hier fout gaat ? Opnieuw formatteren via telnet lijkt ook niets uit te halen (of ik doe het fout natuurlijk)

Alvast bedankt



Hoe meer mensen de E2 uitproberen des te meer vreugde.
Je kunt stapsgewijs deze link uitproberen:
http://www.***geen-reclame***.com/showthread.php?t=114542&page=2

Dit moet lukken, vaak is er een probleem met ext2 en ext3.Nauwkeurig de instructies volgen
dan lukt het je zeker.Niets halverwege wijzigen.
Sommige firmwares hebben reeds een multiboot(weet niet zeker),maar bij dgstation kun je de juiste downloaden voor je box.

Je volgende wijziging is het netwerk, daarna de juiste satellieten en als laatste zenderlijst(bouquetten.
Een 3/4 uur scan kun je jezelf besparen, door (van Henksat) een zenderlijst op te halen.Deze via ftp in usr/local/share te vervangen.(Het pad kan ook andersom zijn)

Graag gedaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Badeyah

Hoe meer mensen de E2 uitproberen des te meer vreugde.
Je kunt stapsgewijs deze link uitproberen:
http://www.***geen-reclame***.com/showthread.php?t=114542&page=2

Dit moet lukken, vaak is er een probleem met ext2 en ext3.Nauwkeurig de instructies volgen
dan lukt het je zeker.Niets halverwege wijzigen.
Sommige firmwares hebben reeds een multiboot(weet niet zeker),maar bij dgstation kun je de juiste downloaden voor je box.

Je volgende wijziging is het netwerk, daarna de juiste satellieten en als laatste zenderlijst(bouquetten.
Een 3/4 uur scan kun je jezelf besparen, door (van Henksat) een zenderlijst op te halen.Deze via ftp in usr/local/share te vervangen.(Het pad kan ook andersom zijn)

Graag gedaan



dit was idd zinvolle info, op wat kleine afwijkingen na in de tekst draait hij nu. Nu aan de slag met de volgende uitdaging. Ik zie dat ik maar de mogelijkheid heb tot het selecteren van 2 satellieten, astra 19.2 en hotbird moet toch naar de 4 toe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hendrik6073

 

Oh ja vergeten,Googlen met "satellite.xml generator" daar stel je je xml bestand samen. Dan ftp je via dit pad ,mnt/usb/usb0/etc/tuxbox, het bestand.Neem mij niet kwalijk indien het pad (via flash-image of met een ander prog.)niet accuraat is.

 

Succes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een paar dagen gekeken te hebben toch maar weer eens verder gegaan om te kijken of de box stabieler kan. Emu loopt vaak vast, en vooral het radio signaal hikt nogal.

 

Box geboot op sifteam image en gekozen voor factory reset, blijft overigens gewoon sifteam.

 

Sattelieten erin en beeld. daarna E2 er weer opgezet. Deze geeft nu aan dat de tunerconfiguratie niet klopt. Als ik hier instellingen wil doen krijg ik de melding 'Tuner A ....... niets aangesloten' kan ook niets toevoegen of wijzigen, iemand een idee wat dit nu weer is ?

 

thanx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...